پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۸

روزنامه ايران "آقاي رئيس" جنجالي را معرفي كرد‬

سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 169856
در حالی که منظور رئیس جمهور از جمله "مخلص آقای رئیس هم هستیم..." گمانه زنی‌های زیادی را به دنبال داشته است، روزنامه دولتی ایران امروز منظور احمدی‌نژاد از بیان این جمله را اعلام کرد.
به گزارش جهان، سخنرانی محمود احمدي نژاد، رئیس جمهور، در شب ۱۴ خرداد امسال با شعارهای بسیاری همراه بود و بار دیگر خبرساز شد.

بخش های جنجالی آن با شعار "مشایی حیا کن، احمدی رو رها کن" از سوی حاضران آغاز شد و با شعارهایی در حمایت از مواضع ضداستکباری رئیس جمهور ادامه یافت تا اینکه به "معما"ی جدید دکتر احمدی نژاد رسید.

او در بخشی از مراسم که شعارها گستردگی بیشتری پیدا کرد، با لبخندی که بر لبش نقش بست خطاب به فردی نامعلوم اظهار داشت: "مخلص آقای رئیس هم هستیم، نوبت شما هم میشود. من همه شما را دوست دارم و نوکر همه شما هم هستم".

تقریبا کسی نفهمید که منظور رئیس جمهور از "آقای رئیس" چه کسی بوده است اما گمانه زنی ها در این باره باعث شده که منابع خبری هریک دریافت خاص خود را بیان کنند.

امروز اما، روزنامه دولتی ایران منظور رئیس جمهور از "آقای رئیس" را اعلام کرد. این روزنامه در این باره نوشته است: اين عبارت براي مردم سراسر ايران كه در سفرهاي استاني ميزبان دكتر احمدي‌ن‍ژاد، رئيس جمهور بي‌تكلف، مردمي و صميمي ايران اسلامي بوده‌اند، عبارتي آشنا بود اما سايت‌هاي حاشيه‌پرداز غافل از اين درك و هم‌آوايي عمومي مردم و خادمشان در دولت، نسبت به طرح روايت‌هاي هدفمند از اين عبارت و يافتن مخاطبي براي آن اقدام كردند. از آن جمله، شمار زيادي از سايت‌ها از «سعيد حداديان» به عنوان مخاطب سخنان رئيس جمهور ياد كردند كه البته آن چنان كه اين مداح نيز بيان كرده، وي در مراسم حضور نداشته و نمي‌تواند مخاطب اين سخنان باشد.

ایران افزوده است: در همين رابطه، يك منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن رد تفاسير مطرح شده در رسانه‌ها، گفته: در زمان سخنراني دكتر احمدي‌نژاد، يكي از فعالان حامي دولت از ميان جمعيت حاضر در حرم امام(ره) به دنبال ابراز احساسات و اعلام حمايت از دولت بوده است كه رئيس جمهور بدين شكل از وي قدرداني و در عين حال سخنراني خود را ادامه مي‌دهد.‬

نوشته های روزنامه ایران در حالی است که پیش از این، برخی سایت ها نوشته بودند رئیس جمهور با گفتن این جمله شخص مورد نظرش را که سعید حدادیان بوده "تهدید" کرده است. 

البته این مداح اهل‌بیت در این رابطه گفت که «من نه رییس ِ رییس‌جمهور هستم و نه ایشان مخلص من! آن شب من اصلا در حرم امام (ره) نبودم و در مجلس روضه آیت‌الله خوشوقت حضور داشتم.»

در عین حال یک سایت دیگر هم ادعا کرده بود که رئیس جمهور به فرد خاصی اشاره نداشته است. 

برخی از سایت های ضد انقلاب هم در ادعاهایی، این جمله رئیس جمهور را "معنادار" توصیف و عنوان کردند، احمدی نژاد با این سخن خواسته است بگوید شعارها برنامه ریزی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی الان مشگل اصلی مملکت ما جمله رییس نوبت شما میرسه هست؟
Iran, Islamic Republic of
در جواب خواننده سایت که پایینترین کامنت را نوشته اند می خواستم بگویم که البته مطابق فرمان ولی امرمان وقت پرداختن به مسائل فرعی و حاشیه ای نیست، اما این استدلال که "خدا وکیلی الان مهمترین مسئله مملکت ما این نیست" در چند سال قبل باعث شده تا انحراف کوچکی در برخورد با مفاسد اجتماعی الان اینقدر مشکل ساز شود که در یکی از خیابانهای اصلی پایتخت، موتورسوار اقدام به ربودن آشکار ناموس مردم کند و در برابر مقاومت غیرتمندانه به جنایت دست بزند.
درست است که خیلی چیزها مسئله اصلی نیست و نباید انرژی اصلی مردم و دست اندرکاران را بگیرد، اما مسئله اصلی نبودن هم به این معنی نیست که به اندازه وزن خودش به آن پرداخته نشود.
Iran, Islamic Republic of
حالا هر کي هست که چي؟
Iran, Islamic Republic of
دست از اين اخبار سبک وابکي برداريد؟
Iran, Islamic Republic of
آخه چه ربطي به سعيد حداديان داره؟
الكي گنده نكنيد
رئیس جمهور کشوری که در مراسم مهم با این الفاظ سخنرانی نماید .در حالی که دنیا چشم به کلام و مواضع اوست به نظر شما آخر این دوره ریاست جمهوری به کجا میرود ؟
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد پركارترين شجاع ترين ومردمي ترين رييس جمهور ايران است همه مي داند تنها رييس جمهوري بوده در مقابل دشمنان ايران واسلام قاطع تر ايستاده همه ملت فداي قدم هاي اين رييس جمهور هستند تا انقلاب مهدي راه اين قهرمان زنده و پاينده خواهد بود خدا اورا براي انقلاب ونظام وملت شريف ايران حفظ كند
درود بر احمدی نژاد تا موقعی که سرباز ولایت است
اگر آقا اشاره کند ما از احمدی نژاد هم بر می گردیم