پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۲۱
تلاش برای تفسیر بیانیه مجلس در خصوص مبارزه با دانه درشت ها!

چند نماینده مجلس:این دانه درشت استثناء است

يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 107504
چند تن از نمایندگان مجلس تلاش داشتند با جمع آوری امضا از سوی مجلسیان ،در برابر موج انتقاد به یک مقام عالی رتبه دولتی از وی حمایت کنند.
به گزارش جهان این نمایندگان نزدیک 10 روز است به دنبال جمع آوری امضا در حمایت از یک مقام عالی رتبه در دولت هستند که هنوز موفق به جلب نظر نمایندگان مجلس نشدند.
در نامه ای که این افراد تهیه کرده اند تلاش شده است تا حمایت مجلس از قوه قضائیه در مبارزه با دانه درشت ها تفسیر جدید و در آن تاکید شود که روی سخن این بیانیه برخورد قانونی و قضائی با این مقام عالی رتبه دولتی نبوده است.
لازم به ذکر است چندی پیش 233 نماینده مجلس از عزم جدید قوه قضائیه در برخورد با فساد اقتصادی دانه درست ها حمایت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا اين دولت با اون كاري نداره و اين پست كليدي رو بهش داده. آخه مدرك دكتراش هم كه زير سواله
زنده با آقاي نادران
درود بر آقاي نادران
خواهشا در مورد آقاي م.ر.ر به وضوح مطلب بنويسيد
Iran, Islamic Republic of
اگر این آدم مشکلی نداره و پاکه چرا نمایندگان به تکاپو افتادند که ازش حمایت کنند؟
Iran, Islamic Republic of
لطف كنيد اسم اين حضرات رو به مردم اعلام كنيد شايد سر نخهاي جديدي با استفاده از مردم و كامنتهايي كه ميزاند به دست شما و قوه قضائيه بياد.!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر شما جهانی ها راست می گویئد لیست نمایندگانی که از ر چک گرفتند را منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید که اگه این آقای معاون ریگی تو کفشش بود حتما آقای احمدی نژاد جلوش رو میگرفت
از کجا معلوم که همین آقای نادران بعدا نیاد از آقای معاون عذرخواهی بکنه مثل آقای .... که آقای نادران گفته بود چون من دیدم که به ساختمان رفت و آمد داشتی گفتم حتما یکی از مفاسد اقتصادی هستی الآن هم عذرخواهی میکنم .
Iran, Islamic Republic of
چرا قوه قضائیه تعلل می کند مشکل کجاست ما که نفهمیدیم
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیر جهان راه غلطی را در پیش گرفته است.چرا وارد جنگ زرگری دولت و مجلس می شوید چرا اجازه نمی دهید دولت خدمتگذار کارش را بکند
Iran, Islamic Republic of
چرا نام این نماینده های مجلس را منتشر نمی کنید.چرا مردم نباید اینها را بشناسند.آفرین به مجلس که در این بازی چند نماینده وارد نشدند
Iran, Islamic Republic of
تا کی قرار است با این دولت دشمنی کنید.من مطمئنم این نماینده ها حامی دولت بودند و شما چشم ندارید اینها را ببینید.این دولت خدمتگذار است حالا کارتان به جائی رسیده که می گوئید دانه درشت ها در این دولت هستند وای بر شما
Iran, Islamic Republic of
بابا ما دولت عدالتخواه به شیوه کنونی نخواهیم به کی بگیم.ما دولت ضد فساد به شیوه کنونی نخواهیم به کی بگیم.ما دولت مهرورز نخواهیم به کی بگیم
Iran, Islamic Republic of
من از جهان خواهش می کنم نام این نماینده ها را فاش کند.بدون شک این چند نماینده همان ها هستند که از ....چک گرفتند
Iran, Islamic Republic of
[جهانیوز عزیز دریک کلام دشمن دربرخی لایه های شما نفوذ کرده و دارد ازدرون اصولگراهارا ازبین میبرد
Iran, Islamic Republic of
تا نقد نشود كف از روي طلاي زلال كنار نرود.
Iran, Islamic Republic of
يك سئوال اساسي، در فرمايشات آقاي نادران آمده كه يك مقام اجرائي توسط آقاي ج.ا مبالغي را به گروهي از نمايندگان داده‌اند كه براي انتخابات مجلس هشتم هزينه كنند.
الف) آن نمايندگان چه كساني بوده‌اند؟
ب) از كدام طيف و فراكسيون مجلس هستند؟
ج) آيا آقاي نادران از دريافت كنندگان اين مواهب هم نامي برده‌اند؟ نامي هواهند برد؟
د) آيا دريافت اين مبالغ به اندازه پرداخت و تهيه آن قبيح نيست؟
ه) آيا با مفاسد فقط در درون قوه مجريه بايد مبارزه نمود؟
و)وجود مفسدان اقتصادي در قوه قضائيه خطرناكتر است يا مقننه؟
ز) وجود مفسدان اقتصادي در قوه مقننه كه مسئوليت نظارت را بر عهده دارد خطرناكتر است يا قوه مجريه؟

كلام آخر اين كه مفسدان را در هر جايي كه هستند بايد منكوب و رسوا نمود. و اگر مسئوليتي خطيرتر است برخورد با آن مفسدان آن جايگاه از فوريت بيشتري برخوردار است. از اين رو اگر مجلس قرار است به وظيفه نظارتي‌اش به خوبي عمل كند؛ لازمه اش بيرون ريختن معيوبين و مفسدين از درون خود است.
متاسفانه در اين زمينه نمايندگان چندان جدي نبوده اند. نمونه‌اش عدم برخورد با باج بگيران پيش گفته شده و نيز برخي عواما فتنه در مسئول دفتري برخي بزرگان مجلس و نيز عدم برخورد با همنشينان سران فتنه مي‌باشد.
انشاء الله به زودي مجلس را عصاره فضايل ملت ببينيم و نه مغشوشي از فضائل و رذائل. در اين صورت مبارزه با مفسدان نفوذي در ديگر قوا راحت‌تر و صادقانه‌تر به نظر خواهد رسيد.
Iran, Islamic Republic of
باز خدا را شکر کنید که فلانی ها رئیس جمهور نشدند، وگرنه این مورد، انگشت کوچیکه مفاسد اقتصادی آن ها هم نمی شد.
قدر بدانید و حداقل به سخنان چند روز پیش قوه قضاییه که رسانه ها و نمایندگان را از دخالت در این پروند منع کرده بود توجه کنید تا قضیه با منطق و آرامش حل شود.
Iran, Islamic Republic of
چند روز قبل هم نماینده مردم ...در مجلس از این شخص در دولت اعلام حمایت کامل کرده بود. جالب است بدانید که این نماینده خود یکی از متهمین اصلی یک پرونده مفاسد اقتصادی دهها میلیاردی با صدها نفر شاکی است که در حال حاضر در دادگستری.. در حال بررسی است و علت حمایت ایشان از این عضو دولت ظاهرا خدماتی بوده که برایشان در شهرستان کردن بخش محل سکونت نماینده محترم انجام داده می باشد. که خود موجب اغتشاشات فراوان محلی شد.لطفا پرونده این نماینده راهم دنبال کنید.
Iran, Islamic Republic of
بدترین گناه در تاریخ خلقت بشریت که اصولا غیر قابل توبه است، ریختن آبروی کس دیگریست. توبه هم نداره که بگم توبه کنید. میگم خجالت بکشید!
Iran, Islamic Republic of
اگر ما يک قوه قضائيه قوي و قاطع داشتيم و بر اساس سفارش و سفارش پذيري نبود ( انشاالله نباشد) کار به اينجا نمي رسيد که بحث آقازاده و خانم زاده و دانه درشت و.... مطرح شود ايکاش به همين جا ختم شود و دستگاه قضا بياري خدا و براي رضاي خدا قاطعانه با عوامل مفاسد اقتصادي و همچنين اجتماعي و فرهنگي برخورد کند انشاالله
Iran, Islamic Republic of
خواهشا چند تا مرد به كمك آقاي نادران بروند. ايشان را تنها نگذاريد.
Iran, Islamic Republic of
آقاي نادران شير مادرت حلالت
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله