دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
نماینده مجلس در گفتگو با سراج24:

آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناخت

سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب: 881433
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شخصیت آیت الله رئیسی اخلاق مدار، دوست داشتنی و توانمند بود، از این جهت برای مردم این حادثه تلخ بوده چرا که این نیروی انسانی ارزشمند از دست رفته است اما از آنجایی که نظام جمهوری اسلامی ایران بارها این حوادث را تجربه کرده است، مطمئنا اختلالی در کار دولت پیش نمی‌آید.
آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناخت
به گزارش سراج24؛ شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار سراج24، اظهار داشت: شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، ناگوار و تلخ بود. آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناخت و همیشه در میدان بود.

وی با اشاره به روحیه جهادی و انقلابی آیت‌الله رئیسی، مطرح کرد: رئیس جمهور از مسائل و مشکلات مردم درک و فهم خوبی داشت و معتقد بود باید در بین مردم بود. ارتباط با دیگر کشورها و فعال کردن ظرفیت‌های کشور از باورهای ایشان بود.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته به ویژه در ابتدای انقلاب شاهد حوادث تلخ و شیرین بوده است ما در گذشته شاهد شهادت نخست وزیر، رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و شخصیت‌های بزرگ دیگر بودیم و این حوادث تلخ و سخت را تجربه کردیم. 

وی بیان داشت: قانون جمهوری اسلامی ایران مترقی و به روز بوده و برای این حوادث پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده است تا کار دولت ادامه پیدا کند و از طرفی نعمت وجود مقام معظم رهبری موجب شده با تدبیر، بینش و تجربه ایشان، کوچکترین خللی در مدیریت کشور پیش نیاید. 

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: شخصیت آیت الله رئیسی اخلاق مدار، دوست داشتنی و توانمند بود که از این جهت برای مردم این حادثه تلخ بوده چرا که این نیروی انسانی ارزشمند از دست رفته است اما از آنجایی که نظام جمهوری اسلامی ایران بارها این حوادث را تجربه کرده است،  مطمئنا اختلالی در کار دولت پیش نمی‌آید.
https://jahannews.com/vdcexz8vxjh8vei.b9bj.html
jahannews.com/vdcexz8vxjh8vei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *