يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

مادورو شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 881148
رئیس‌جمهور ونزوئلا ضمن عرض تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران، گفت که از این خبر سخت شوکه شده است.
مادورو شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از آنا، «نیکلاس مادورو» رئیس‎‌جمهور ونزوئلا با بیان اینکه «برادرم ابراهیم یک شخص خاص، رهبری فوق‌العاده و دوست بی قید و شرط ونزوئلا» بود، شهادت رئیس‌جمهور ایران را تسلیت گفت.

بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران که برای افتتاح سد خداآفرین به منطقه مرزی رفته بود در مسیر بازگشت به تبریز، دچار سانحه شد. این بالگرد علاوه بر رئیس‌جمهور، حامل وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی بود که تمام سرنشینان به شهادت رسیدند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در پیام تسلیت خود نوشت که «از اخبار سخت در مورد فقدان فیزیکی ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران شوکه شدم. کیلیا که دوست همسرش است و من از خداحافظی با یک فرد نمونه بسیار متأسفم، یک رهبر فوق‌العاده جهان همانطور که برادر ما ابراهیم است و همیشه خواهد بود، یک انسان عالی، مدافع حاکمیت مردمش و دوست بی قید و شرط کشور ما».

مادورو به نمایندگی از ونزوئلا ضمن ابراز تسلیت عمیق با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت که «امیدواریم چنین ضایعه حساسی مورد مغفرت الهی قرار گیرد».

رئیس‌جمهور ونزولا در پایان پیام تسلیت خود، ایران را «نمونه عزت و اخلاق و مقاومت» خواند.
https://jahannews.com/vdchkzn6623n6zd.tft2.html
jahannews.com/vdchkzn6623n6zd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *