شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

رئیسی: میانکاله یک تهدید نیست بلکه فرصت است

جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 880786
سیدابراهیم رئیسی در اجتماع مردم نوشهر، گفت: در دولت سیزدهم بر اقتصاد دریا محور متمرکز شده‌ایم.
رئیسی: میانکاله یک تهدید نیست بلکه فرصت است
به گزارش جهان نيوز، سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در اجتماع پرشور مردم نوشهر وی با تاکید برای توجه ویژه به اقتصاد دریا محور، گفت: با همه ارتباطاتی که با دریا داریم؛ اما درآمد ما از دریا ۳ درصد است که توجه به این حوزه در اولویت دولت قرار گرفته است.

او با تاکید بر توجه به مردم در دولت سیزدهم، افزود: با توجه به نامگذاری امسال، دولت این مهم را در اولویت قرار داده است؛ میانکاله تهدید نیست بلکه یک فرصت برای اقتصاد مردم است.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید اقتصاد گردشگری مازندران را فعال کنیم، گفت: این مهم با مشارکت مردم قابل دستیابی است.
رئیسی با تاکید اینکه قفل پروژه‌های بر زمین مانده نوشهر را در دولت سیزدهم باز خواهیم کرد، ادامه داد: به زودی هزاران شغل در این منطقه ایجاد خواهد شد؛ اینجا قطب کشاورزی است، اما اینجا می‌تواند قطب صنعتی هم باشد.

او با بیان اینکه بی‌عدالتی را نمی‌پسندیم، افزود: در تمام حوزه‌ها باید عدالت برقرار باشد لذا اجرای عدالت در اولویت اصلی دولت قرار دارد.

رئیس جمهور با تاکید بر توجه ویژه به نیرو‌های جوان، گفت: امام به جوانان اعتماد کردند و میدان دادند لذا ما هم در دولت سیزدهم به جوانان اعتماد داریم.

او با انتقاد از وضعیت زباله مازندران افزود: سریعا باید دستگاه زباله‌سوز مازندران فعال شود و دغدغه مردم در این حوزه سریعا برطرف شود؛ نباید مردم نگران این موضوع باشند و در موعد مقرر کار را تحویل دهند.
https://jahannews.com/vdcev78vpjh8vfi.b9bj.html
jahannews.com/vdcev78vpjh8vfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *