چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰
۱
معاون درمان وزارت بهداشت:

استفاده از کارتخوان برای پزشکان الزامی است

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب: 880467
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: نظارت بر مطب‌ها در خصوص استفاده از کارتخوان با نظام پزشکی است و معاونت‌های درمان علوم پزشکی هم بر این موضوع نظارت دارند.
استفاده از کارتخوان برای پزشکان الزامی است
به گزارش جهان نيوز، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه استفاده از کارتخوان برای پزشکان الزام قانونی دارد یا نه گفت: اینکه پزشکان پول نقد بگیرند یا کارت خوان داشته باشند مربوط به تعزیرات نمیشود و طبق قانون پیگیری کارتخوان با سازمان امور مالیاتی است.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به فراگیر شدن ارائه خدمات با استفاده از قابلیت کارت به کارت افزود: راهکار آن این است که حساب هر فرد ارائه دهنده خدمت در ابتدای سال و انتهای سال محاسبه شود.

دکتر کریمی در پایان گفت: هجمه علیه پزشکان درست نیست و باید طبق راهکار علمی موضوع را دنبال کرد نه اینکه بالای سر هر فرد یک مامور گذاشت.
https://jahannews.com/vdcaiwna049nay1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaiwna049nay1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بعضی حرفها کارآئی اش همان داخل اتاق یا پشت میکروفون ارزش دارد
بالغ بر 10 باز زنگ زدم به سامانه 190 وزارت بهداشت که دکتر متخصص مغز و اعصاب که ویزیتش طبق تعرفه باید 189 هزار تومان باشد از خلق ا... 300 هزار تومان می گیرد و کارتخوان هم دارد ولی استفاده نمی کندو تازه نسخه دارویی را هم وارد سیستم نمی کند ما مجبوریم آزاد بخریم
تازه سامانه 190میگه شما شاکی خصوصی باش تا ما پیگیری کنیم می خواهند من و پزشکی که دارم میرم پیش اش روبرو کنند و بخاطر عدم نظارت وزارت بهداشت من از کار و زندگی ام بیفتام داین دادگاه و اون دادگاه برم بخاطر 110 هزار تومان اضافه دریافتی توسط پزشک که متولی این کار وزارت بهداشت باید برخورد کند نه منه نوعی