پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
اطلاعات تازه درباره نماد «گنگین» از قاب سامانه کدال

سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 880005
صورت‌های مالی حسابرسی شده و گزارش عملکرد هیات مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت اقتصادی نگین گردشگری در سامانه کدال بارگذاری شد.
سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، صورت سود و زیان تلفیقی شرکت اقتصادی نگین گردشگری که با نماد «گنگین» در فرابورس حضور دارد، با مبلغی بالغ بر ۲۶/۵ همت (شرکت اصلی ۲/۱ همت) در سرفصل درآمدهای عملیاتی، مبلغ ۶/۷ همت (شرکت اصلی ۲ همت) در سرفصل سود عملیاتی و مبلغ ۴/۱ همت (شرکت اصلی ۱/۵ همت) به عنوان سود خالص پس از کسر مالیات با اظهارنظر مطلوب برای شرکت اصلی و یک بند شرط برای صورت‌های مالی تلفیقی در سامانه کدال بارگذاری شد.

برابر ارقام گزارش شده در ترازنامه تلفیقی، جمع دارایی‌های شرکت از مبلغ ۳۵/۶ همت در دوره گذشته به مبلغ ۴۸/۹ همت در دوره مورد گزارش افزایش و حقوق مالکانه شرکت برای سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۳/۸ همت گزارش شده است.

این در شرایطی است که تغییرات مشابه شرکت اصلی در قیاس با دوره مالی قبل در سرفصل جمع دارایی‌های شرکت از  مبلغ ۴/۷ همت به ۱۰/۸ همت را نشان می‌دهد و حقوق مالکانه شرکت برای سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲/۳ همت گزارش شده است. لازم به ذکر است در راستای کسب این حجم از دارایی، برای شرکت اصلی هزینه‌های مالی به مبلغ ۰/۴۸ همت و برای شرکت‌های مشمول تلفیق، مبلغ ۲/۷ همت صرف شده است.

برابر یادداشت‌های توضیحی انتشار یافته، بخش عمده‌ای از سرفصل هزینه مالی مربوط به انواع اوراق مشارکت انتشاریافته، استفاده از سرویس‌های بانکی همانند ضمانت‌نامه‌ها، ال سی داخلی و خارجی و بخشی مربوط به استفاده از تسهیلات مالی کوتاه‌مدت از شبکه بانکی کشور بوده است.

بر اساس این گزارش، رشد قابل ملاحظه در ارقام گزارش شده حاکی از افزایش چشمگیر حجم دارایی‌ها و بهره‌گیری از نسبت‌های اهرمی در کنار نسبت‌های مالکانه با استفاده از خدمات حدود ۲هزار پرسنل به‌کار گرفته شده و پیش‌بینی به‌کارگیری حدود ۵۰ درصد پرسنل فعلی برای راه‌اندازی طرح‌های توسعه (دارایی‌های مولد جدید) صرفا در این هلدینگ است.

از سوی دیگر برابر مندرجات گزارش عملکرد هیات مدیره به مجمع، این رویدادها در پی افزایش ظرفیت اسمی فعالیت‌ها در حوزه صنعت، ساختمان و کاربری‌های دیگر بالاخص توسعه زنجیره فولاد به وقوع پیوسته است.

لازم به ذکر است، در سال جاری با پیوستن فاز دوم کارخانه احیا استیل فولاد بافت به مرحله تولید انبوه از ماه‌های ابتدایی سال و همچنین راه‌اندازی طرح‌های توسعه‌ای دیگر، سهامداران نگین، سمگا و همچنین بانک گردشگری می‌توانند منتظر نتایج حاصل از عملکرد سرمایه‌گذاری‌های جدید در سال جاری باشند.
https://jahannews.com/vdciuuavwt1avu2.cbct.html
jahannews.com/vdciuuavwt1avu2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *