پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

گشایش ۳۲ بازار میوه و تره‌بار در ۳۲ ماه

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 879957
امروز در صدوبیستمین رویداد امید و افتخار، شمار افتتاح بازار میوه و تره‌بار دوره ششم مدیریت شهری به 32می‌رسد
گشایش ۳۲ بازار میوه و تره‌بار در ۳۲ ماه
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری، امروز 4بازار میوه و تره‌بار در یکصد‌و‌بیستمین پویش امید و افتخار افتتاح می‌شود تا شمار بازارهای میوه‌وتره‌باری که در دوره حاضر مدیریت شهری به بهره‌برداری رسیده به 32عدد برسد.

در طول تاریخ انقلاب به‌طور متوسط هر 2ماه یک بازار میوه‌وتره‌بار در تهران افتتاح شده، اما در دوره شهرداری علیرضا زاکانی، هر‌ ماه یک بازار به شمار میادین میوه‌و‌تره‌بار تهران افزوده شده است. پیش از این، روز 20بهمن سال1402 همزمان با یکصدمین پویش امید‌وافتخار ۲۲میدان و بازار میوه‌‌وتره‌بار در تهران افتتاح شده بود. به این ترتیب با افتتاح امروز تعداد میادین میوه‌و‌تره‌بار تهران به 320عدد می‌رسد.

در رویداد صدوبیستم پویش امید و افتخار، مراسم افتتاح ۴بازار میوه و تره‌بار در مناطق ۲۲، ۶، ۹ و ۱۱ انجام می‌شود. بازار میوه و تره‌بار زاگرس در منطقه۲۲ (واقع در بلوار اردستانی، خیابان کرمانشاه، خیابان زاگرس)، بازار میوه‌و‌تره‌بار شهید گمنام در منطقه۶ (واقع در بزرگراه شهیدگمنام حدفاصل خیابان‌های بوعلی و جهانمهر)، بازار میوه‌و‌تره‌بار فیروزآبادی در منطقه۹ (واقع در خیابان بدرالزمان قریب، روبه‌روی گذرگردشگری) و بازار میوه‌و‌تره‌بار غدیر در منطقه11 (واقع در تقاطع خیابان امام‌خمینی و کمالی) 4بازاری هستند که امروز همزمان با یکصدوبیستمین پویش امید و افتخار افتتاح می‌شوند.

https://jahannews.com/vdccpoq4m2bqmo8.ala2.html
jahannews.com/vdccpoq4m2bqmo8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *