چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۳
۸

دروغ‌نگاران به صحنه بازگشتند؛ قوه قضائیه کجاست؟

چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 878849
پس از عملیات «وعده صادق» جایگاه ایران در صف حامیان فلسطین میان افکار عمومی جهان به شکلی تصاعدی ارتقا پیدا کرد.
دروغ‌نگاران به صحنه بازگشتند؛ قوه قضائیه کجاست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، رژیم صهیونیستی از طرف جبهه مقاومت در تنگنا قرار گرفته و حمایت ملت‌ها و افکار عمومی جهان از فلسطین این فشار را دو چندان کرده است.

پس از عملیات «وعده صادق» جایگاه ایران در صف حامیان فلسطین میان افکار عمومی جهان به شکلی تصاعدی ارتقا پیدا کرد.

صهیونیست‌ها حالا رسانه‌های حامی خود را به خط کرده‌اند تا حداقل در جنگ روایت‌ها از جبهه مقاومت و ایران انتقام بگیرند و شاید تمایل داشته باشند باز هم با انتشار اخبار «دروغ» این جنگ رسانه‌ای را به کف خیابان‌های تهران هم بکشانند.

گزارش ناشیانه رسانه دولتی انگلیس و انتشار اسناد جعلی و کذب درباره مرگ دختری به نام نیکا شاکرمی گوشه‌ای از همین دست و پا زدن صهیونیست‌هاست.

مرگی که همه مستنداتش از پیامک‌های شخصی متوفی گرفته تا تصاویر دوربین‌های مدار بسته بارها منتشر شده و هیچ ابهامی را در نحوه وقوع آن باقی نگذاشته است.

اما پادوهای رسانه‌ای صهیونیست‌ها در داخل ایران مشغول به کارند. آنها روز را شب جلوه می‌دهند و درست مثل رژیم غاصب اسرائیل، «دروغ‌گویی» در ذات‌شان است. این شبکه با فرمان شروع عملیات توسط BBC دوباره فعال شده و پادوهایش به صحنه آمده‌اند.

ما فقط به سابقه یکی از آنها اشاره می‌کنیم که به عنوان سردبیر شبه‌رسانه‌ای به نام «تجارت‌نیوز» شناخته می‌شود و متأسفانه نمونه‌هایی مانند او در فضای رسانه‌ای داخلی بسیارند که در فقدان برخورد بازدارنده نهادهای نظارتی و قضایی به مسموم‌سازی افکار عمومی ایران مشغولند.

این فرد اولین بار به جرم انتشار اکاذیب و پس از شکایت خصوصی یکی از چهره‌های سیاسی با اعمال تخفیف فقط به پرداخت ۶ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد که این جریمه را پرداخت کرد.

دروغ‌نگار تارنمای تجارت‌نیوز باز هم به انتشار اکاذیب ادامه داد و مجددا با شکایت همان شاکی خصوصی قبل، در مرتبه بعد به پرداخت ۲۴ میلیون تومان جریمه نقدی و یک سال تبعید محکوم شد اما در کمال تعجب حکم او تعلیق شد!

تعلیق حکم و عدم ورود دادستان عمومی برای جلوگیری از نفرت‌پراکنی و حفاظت از امنیت روانی جامعه در مواردی از این دست؛ منجر به ایجاد امنیت برای دروغ‌نگارانی مانند او شد و همین شخص سه ماه بعد با کنایه و در دروغی دیگر جمهوری اسلامی را به قتل دانش‌آموزی به نام آرمیتا گراوند متهم کرد.

باز هم خبری از قوه قضائیه و دادستان عمومی نبود. او و همقطارانش همچنان به دروغ‌گویی، نفرت‌پراکنی و تشویش اذهان عمومی مشغول بودند تا اینکه در آخرین نمونه پس از انتشار گزارش مضحک رسانه دولتی انگلیس(BBC) در حالی که نسبت به کشتار هزاران فلسطینی و سرکوب صدها حامی فلسطین در غرب، لال بودند ناگهان زبان باز کردند و دروغ‌های رسانه دولتی انگلستان را باز نشر دادند.

حالا همان دروغ‌نگار سابقه‌دار در دروغی دیگر جمهوری اسلامی را به قتل ۲۰ نفر در بازداشت طی شورش پاییز ۱۴۰۱ متهم کرده است و همچنان خبری از قوه قضائیه و دادستان عمومی برای دفاع از امنیت روانی جامعه در برابر این افراد نیست!
https://jahannews.com/vdcbawbw9rhbzwp.uiur.html
jahannews.com/vdcbawbw9rhbzwp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای انحراف اذهان از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های جهان
United States
توطئه شیاطین همیشه هست تمومی نداره
باید همیشه و همه جا هوشیار بود
Iran, Islamic Republic of
درسته اینها یک جریان هستند ، ولی اسم این فرد رو اعلام کنید
Iran, Islamic Republic of
نظام که حیا به خرج میده
Iran, Islamic Republic of
میشه بگید قیمت مرغ امروز چنده ؟
م ث
Iran, Islamic Republic of
خروس یا مرغ بی محل
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم این چه جنبش چندشی بود که فقط کشته دختر جوون میداد یه کم مشکوک نبوده؟
Iran, Islamic Republic of
اگر دستگاههای نظارتی ، امنیتی به وظایف ذاتیشان عمل میکردند و احکام قاطع عمل کنند ، اوضاع کشور چنین نمیشه