دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰

پیام تسلیت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 881200
در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
پیام تسلیت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی
به گزارش جهان نيوز، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پی حادثه تلخ سقوط بالگرد ریاست جمهور اسلامی ایران و همراهان پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المومِنینَ رِجال صدقوا ما عاهدوا اللَّه عَلَیه فَمنهُم مَن قَضی نَحبهُ وَمِنهم من یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تبدیلا.»

جز رسیدن به مقام شهادت برای تربیت شدگان مکتب اسلام ناب محمدی، خسارت و ضرر و حقیقتا جاماندن از خیل شهیدان و راه یافتگان به حلقه وصل مستان «عند ربهم یرزقون» است. جز اشک نمی تواند هُرم آتش در فراق آنان را معنا کند.

سید جلیل القدر آیت‌الله ابراهیم رئیسی پرچمدار عدالت خواهی و فساد ستیزی و نماد و نمود صفت صادق الوعد ، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه محبوب و معتبر تبریز، دکتر امیر عبداللهیان جانباز شیمیایی دفاع مقدس و مرد میدان و جهاد دیپلماتیک ، دکتر مالک رحمتی خادم الرضا(ع) و استاندار مردمی تبریز و گروه پروازی و دیگر همراهان در شب میلاد ثامن الحجج(ع) به فیض عظمای شهادت رسیدند و در آغوش سلطان طوس و یاران شهید قرار یافتند.

حادثه تألم برانگیزی که غمی جانکاه را در دل ملت بزرگ ایران و مسلمانان نشاند. اینان جلوه کارگزاران شهیدی شدند که همچون بهشتی، رجایی و باهنر بی تکلف، دوشادوش ملت در همه صحنه ها تا شهادت مردمی ماندند. مردم ما در تاریخ انقلاب و تاریخ صدر اسلام به درستی آموختند که چگونه در آزمون های سخت فرصت های جدیدی را خلق کنند.

نقطه پرگار ایجاد وحدت و انسجام ملی، کار جهادی و خدمت بی منت، دغدغه مندی برای اجرای عدالت ومعیشت مردم، تلاش خستگی ناپذیر برای مبارزه با فساد، متوقف نشدن در پیشرفت ها، گشودن راه های جدید برای میدان داری جوانان ، بکار گرفتن تمامی ظرفیت ها برای موفقیت جبهه مقاومت و مردم فلسطین، تابلوی زیبای شخصیت، منش ومدیریت شهید آیت الله رییسی بود.

تبیین و ترسیم هنری این مدیریت انقلابی و ولایت مدار و صیانت از تحریف دیدگاه روشن مکتبی و جهادی ایشان می تواند آیینه حکم رانی مدیریت و سیاست ورزی همه کارگزاران قرار گیرد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی مراتب تسلیت خود را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری ، اعضای محترم هیئت دولت ، آحاد جامعه اسلامی، خانواده محترم این شهیدان بویژه خانواده بزرگ شهادت و ایثار تقدیم می دارد.
https://jahannews.com/vdcgzq97zak97x4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzq97zak97x4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *