يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۴

احتمال پیوستن ترکیه به ناتو توهم است!

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 880742
روزنامه «استاندارد» (Der Standard) در گزارشی به اظهارات الکساندر شالنبرگ، وزیر امور خارجه اتریش که برای یک سفر رسمی در آنکارا به سر می‌برد و احتمال پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا را یک توهم خوانده است.
احتمال پیوستن ترکیه به ناتو توهم است!
به گزارش جهان نيوز، ترکیه سال‌هاست که در گفتار و عمل از اتحادیه اروپا دور می‌شود. عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا یک توهم است.
 
از جمله، شالنبرگ در سخنان خود به همتای ترک خود پیشنهاد کرد: به جای عضویت کامل ترکیه در اتحادیه اروپا، مفهومی واقع‌بینانه از همسایگی را در نظر بگیرید که با همکاری عملگرایانه آنکارا و بروکسل قابل تقویت باشد.
 
شایان ذکر است؛ ترکیه از سال 2005 رسما به دنبال کسب عضویت در اتحادیه اروپا به عنوان یک عضو کامل است. اکنون 16 مورد از 35 مورد مطرح در پرونده مذاکرات مربوط به درخواست عضویت ترکیه در جریان است که مانع اصلی این مذاکرات موضوع اشغال قبرس توسط ترکیه است.
https://jahannews.com/vdcgtz97xak97u4.rpra.html
jahannews.com/vdcgtz97xak97u4.rpra.html
برچسب ها: ترکیه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس
Iran, Islamic Republic of
تیتر رو اصلاح کنید. ترکیه همین الان هم عضو ناتو است.
Iran, Islamic Republic of

ترکیه در سال 1952 به عضویت ناتو در آمده.
United States
ترکیه یا همان عثمانی از قدرتمندترین ارتش های جهان است... ترکیه میراث دار امپراطوری بیزانس است....
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشید لطفا" درنوشتن دقت فرمایید درسوتیتر خبر پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا نوشته شده پیوستن ترکیه به ناتو میدانید که ترکیه عضو ناتو میباشد تصححیح فرمایید