شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 8 Jun 2024
 
۰
۲

فراجا: مأمور خاطی بازداشت شد

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 880385
مرکز اطلاع رسانی پلیس از بازداشت مأمور خاطی که برخورد غیرقانونی و دور از شئونات اخلاقی با یک زن داشت خبر داد.
فراجا: مأمور خاطی بازداشت شد
به گزارش جهان نيوز، مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «در پی انتشار کلیپی از رفتار و برخورد غیرقانونی و دور از شئونات اخلاقیِ مامور خاطی، نامبرده با دستور فرمانده انتظامی استان مربوطه بازداشت و برای انجام اقدامات مقتضی در اختیار بازرسی ومعلق از خدمت گردید.

فراجا بارها تاکید کرده است که هیچ نوع برخورد و رفتار غیرمتعارف را برنمی تابد و با ماموران خاطی برابر مقررات برخورد وجهت بررسی صلاحیت ادامه خدمت آنان اقدام می‌نماید؛ ضمن آنکه از شهروندان، بویژه افراد متهم (نظیر خانمی که دستگیری او در این کلیپ به نمایش در آمده است) انتظار داریم به قانون و حکم بازداشت، تمکین نمایند و از هر نوع رفتار نامتعارف بپرهیزند».
 
https://jahannews.com/vdcjoyeoiuqeotz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoyeoiuqeotz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اون زنه اگر به دین و شریعت و قانون ، معتقد بود که بی حیایی خود را تو ملع عام جار نمی‌زد . از برخورد مامور حمایت میکنیم .
Iran, Islamic Republic of
به شرطی که با فحاشی و بددهنی اون زن هم برخورد بشه و به عنوان مجرم به دادگاه احضار بشه و الا گرفتن مامور نیروی انتظامی خیلی کار بدیه