پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

برگزاری کنفرانس SCIoT 2024 با حمایت همراه اول

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 880275
هشتمین کنفرانس بین‌المللی شهرهای هوشمند، اینترنت اشیاء و کاربردها با حمایت همراه اول برگزار می‌شود.
برگزاری کنفرانس SCIoT 2024 با حمایت همراه اول
به گزارش جهان نيوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هشتمین کنفرانس بین المللی شهرهای هوشمند، اینترنت اشیاء و کاربردها (SCIoT 2024) 25 و 26 اردیبهشت 1403 با حمایت همراه اول در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.
 
محورهای این کنفرانس شامل «شبکه و ارتباطات در اینترنت اشیاء، «اینترنت اشیاء، زنجیره بلوکی و فناوری دفتر کل توزیع شده»، «شهر هوشمند، هوش مصنوعی و مهندسی داده»، «شهر هوشمند، شبکه های اجتماعی و جمع سپاری»، «امنیت و محرمانگی در اینترنت اشیاء» و «اینترنت اشیاء، صنعت نسل چهارم و کاربردهای هوشمند» می شود.
 
این رویداد که توسط گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد و با همکاری دانشگاه اصفهان برگزار می شود، از اجرای بخش های جانبی متنوعی نظیر «نمایشگاه»، «کارگاه ها»، «پنل ها» و «نشست های تخصصی» نیز پشتیبانی می کند.
 
گفتنی است SCIoT 2024 انجمن بین المللی محققان و متخصصان برای تبادل نظر و بینش درباره آخرین پیشرفت ها و چالش ها در زمینه شهرهای هوشمند، اینترنت اشیاء و برنامه های کاربردی است.
https://jahannews.com/vdchqvn6m23n6id.tft2.html
jahannews.com/vdchqvn6m23n6id.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *