پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

آیا شهرستان ری تجزیه می‌شود؟

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 879962
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: وزیر کشور و استاندار تهران به‌تازگی عدم الحاق شهرستان ری به استان‌های دیگر را تکذیب کردند اما به نظر می‌رسد برخلاف تکذیبیه‌های اولیه، تجزیه شهرستان ری جدی است.
آیا شهرستان ری تجزیه می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، جعفر شربیانی در گفت‌وگو با تسنیم در ری، ضمن هشدار نسبت به موضوع تجزیه شهرستان ری اظهار داشت: این موضوع برای ما مبهم است لذا می‌بایست نماینده دولت در شهرستان ری و همچنین استانداری تهران و وزارت کشور آن را با جزئیات به مردم توضیح دهند تا مبانی علمی، تخصصی، کارشناسی و نیز مردم محور بودن آن مشخص شود.
وی افزود: وزیر کش
ور و استاندار تهران به‌تازگی اظهاراتی داشتند و عدم الحاق شهرستان ری به استان‌های دیگر را تکذیب کردند ولی به نظر می‌رسد برخلاف تکذیبیه‌های اولیه، تجزیه ری جدی است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تأکید کرد: در جامعه شورایی سعی می‌کنیم این موضوع مهم به جد پیگیری شود چون تجزیه ری و الحاق بخش‌هایی از ری به سایر استان‌ها در آینده شهرستان ری بسیار اثرگذار است.

شربیانی در پایان خاطرنشان کرد: آن چیزی که نسبت به آن تأکید داریم این است که تجزیه شهرستان بزرگ، مؤثر و مهم ری و سپردن قسمت اعظم آن به یک استان دیگر، راه مناسبی برای حل مشکلات نیست و فقط پاک کردن صورت مسئله است.
https://jahannews.com/vdciq3avrt1ay32.cbct.html
jahannews.com/vdciq3avrt1ay32.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *