پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

گفت و شنود/ این چه حرفیه؟!

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 879925
ژنرال مایک میلی اعتراف عجیبی کرده و گفته است ما [آمریکا] خودمان میلیون‌ها انسان بی‌گناه را در ژاپن، عراق، ویتنام، شیلی و... کشته‌ایم و نمی‌توانیم به اسرائیل بگوییم این کار را نکند!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: از ژنرال « مایک میلی» فرمانده سابق ارتش آمریکا پرسیده‌اند «‌چرا آمریکا جلوی نسل‌کشی و جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه را نمی‌گیرد»؟!

گفت: حتماً مثل بایدن و بقیه مقامات آمریکایی به دروغ ادعا کرده است که آمریکا با نسل‌کشی مخالف است! و به اسرائیل هم توصیه کرده که دست از نسل‌کشی بردارد!

گفتم: ‌ای عوام! خودشان هم می‌دانند که کسی این دروغ بزرگ را باور نمی‌کند. چند روز قبل بایدن قُمپز در کرده و گفته بود «‌اسرائیل نباید به رفح حمله کند» ولی دیروز بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که منظور بایدن این نبوده است! یعنی می‌دانند که نمی‌توانند چراغ سبز آمریکا برای جنایات اسرائیل را انکار کنند.

گفت: پس ژنرال مایک میلی چه گفته است؟

گفتم: اعتراف عجیبی کرده و گفته است ما [آمریکا] خودمان میلیون‌ها انسان بی‌گناه را در ژاپن، عراق، ویتنام، شیلی و... کشته‌ایم و نمی‌توانیم به اسرائیل بگوییم این کار را نکند!
گفت: اتفاقاً رسانه‌های صهیونیستی هم برای توجیه جنایات خود به همین نکته اشاره کرده‌اند!

گفتم: یارو به دوستش می‌گفت؛ من به این نتیجه رسیده‌ام که تو به هیچ چیز اعتقاد نداری! رفیقش گفت؛ این چه حرفیه؟! من فقط به چیزی که می‌فهمم اعتقاد دارم! و یارو گفت؛ به همین دلیل می‌گویم به هیچ چیز اعتقاد نداری!
https://jahannews.com/vdchiwn6m23nqwd.tft2.html
jahannews.com/vdchiwn6m23nqwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *