شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

نتانیاهو، ۲ وزیر کابینه جنگ را توبیخ کرد

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 880153
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ۲ تن از وزیران خود را به دلیل مطرح کردن مساله لزوم بازگشت صهیونیست‌ها به شمال سرزمین‌های اشغالی توبیخ کرد.
نتانیاهو، ۲ وزیر کابینه جنگ را توبیخ کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان یک جلسه در مورد اوضاع شمال سرزمین‌های اشغالی بنی‌گانتس و گادی آیزنکوت، اعضای کابینه جنگ این رژیم را توبیخ کرد.

طبق گزارش شبکه ۱۲ صهیونیستی، ۲ وزیر صهیونیست در این جلسه بر لزوم برخورد با تهدیدات حزب‌الله و بازگرداندن صهیونیست‌های ساکن شمال سرزمین‌های اشغالی به خانه‌های خود شدند.

نتانیاهو در پاسخ به آن‌ها گفت: از بحث‌برانگیز کردن این موضوع خودداری کنید، از آن داستان نسازید.

صبح امروز نیز تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: «یورام حامو»، مسؤول سیاست امنیتی و برنامه‌ریزی امور راهبردی در شورای امنیت داخلی استعفا کرده است.

این رسانه تأکید کرد: دلیل استعفای وی این است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل تصمیماتی درباره روز بعد از جنگ نگرفته و عملیات در شمال غزه را ازسرگرفته است.

به گفته منابع عبری «یورام حمو» خودش مسئول پرونده «روز بعد از جنگ» است و استعفای وی به معنای شکست در اتخاذ تصمیمی درباره روز بعد از جنگ است.

این در حالی است که مقامات ارشد ارتش اشغالگر از نتانیاهو و دولتش خواستند تا در مورد جنگ غزه تصمیم بگیرند و استراتژی تدوین کنند.

مقامات ارشد حکومت اشغالگر همچنین در هفته‌های اخیر به نتانیاهو هشدار داده‌ و گفته‌اند که رفتار رژیم صهیونیستی و این واقعیت که دولت در مورد «روز بعد» در غزه تصمیم نمی‌گیرد «به سادگی جان مردم را به خطر می‌اندازد».
https://jahannews.com/vdccpxq412bq4s8.ala2.html
jahannews.com/vdccpxq412bq4s8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *