چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۲
۳

شرط سربازی امام زمان(عج) نتیجه این امتحان است

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 879933
چه کسی باشد ما را یاری کند و چه نباشد فرقی ندارد، تکلیف ما را سیدالشهدا(ع) روشن کرده است و ان‌شاءالله... در این راه استقامت می ورزیم تا شامل الطاف خفیه الهی گردیم و از نصرت حضرت بار تعالی بهره مند گردیم.
شرط سربازی امام زمان(عج) نتیجه این امتحان است
گروه فرهنگی جهان نيوز: «دوستان و آشنایان و بزرگواران و فرزندان عزیزم، هیچگاه پشت انقلاب و ولایت فقیه را خالی نکنیم و همواره گوش به فرامین رهبری داشته باشیم که اگر ما از امتحان ولی فقیه سربلند بیرون بیاییم در امتحان ظهور و سرباز حضرت ولیعصر(عج) نیز موفق خواهیم بود و جلو این امام عزیز که تمام عالم به فدای او باد سرافراز خواهیم بود و شرمنده هزاران و میلیون ها شهید راه قیام تشیع نخواهیم بود.

نکته بعد  این است که ما راه خویش را بر پایه خدمت و اگر بشود تاثیرگذار انتخاب کرده ایم یعنی آمده ایم تا کارکرده باشیم و بار برداشته باشیم و بتوانیم تاثیر مثبتی در جامعه بگذاریم نه بخاطر شخص مشخصی و واحد و نه برای حزب و گروهی! تمام تلاش ما و انگیزه ما بالا بردن پرچم اسلام است و هرکه در این مسیر باشد ما نیز پشت سر او و حامی او هستیم و الا ما را بخیر و او را به سلامت! ما نیامده‌ایم که کسی را بالا ببریم و یا پایین بیاوریم ما در خدمت اسلام و رهبری هستیم و تمام هوش و حواسمان به فرمایشات ایشان است.

اگر قرار باشد، پیوسته در میدان کارزار خواهیم بود و در جبهه حق علیه باطل و جهاد مقدس شرکت خواهیم کرد و تمام زندگی خود را وقف جهاد خواهیم کرد و از هیچکس و هیچ چیز نمی ترسیم و هدف ما انجام وظیفه است ! چه پیروز شویم و چه به شهادت برسمیم ! ما پیوسته در محور حق و حقیقت که شخص علی ابن ابیطالب(ع) است می چرخیم و سرهایمان را بخدا سپرده ایم و مشت هایمان گره کرده است و دندان هایمان فشرده و به پیروز حق علیه باطل فکر میکنیم ! به امید فتح  قدس و آزادی فلسطین و خدمت در جوار صاحب الزمان(عج) و پیروز نهایی.

چه کسی باشد ما را یاری کند و چه نباشد فرقی ندارد، تکلیف ما را سیدالشهدا(ع) روشن کرده است و ان‌شاءالله... در این راه استقامت می ورزیم تا شامل الطاف خفیه الهی گردیم و از نصرت حضرت بار  تعالی بهره مند گردیم.

برادر و خواهرم: از شما می خواهم که در راه این انقلاب محکم و استوار بمانید و از هیچ ناملایمتی نرنجید و پیوسته تحت رهبر سید القائد حضرت سید علی بمانید و فرزندانتان را هم تشویق کنید که در راه این انقلاب که با خون شهدا رنگین است بمانند و مدافع راه حق و حقیقت باشند و اسیر و درگیر این اراجیف دهن پرکن افراد ضدانقلاب و مریض نگردند و به این راه ایمان واقعی داشته باشند که ما با چشم باز و هوشیار کامل این راه را انتخاب کردیم و در این راه جان دادیم.»


بخش هایی از وصیت نامه شهید مدافع حرم پاسدار حسن عبدالله زاده
شهادت 12 خرداد 1400 - تدمر سوریه


https://jahannews.com/vdcgwy97wak9uy4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwy97wak9uy4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شادی روح بلند شهدا صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran, Islamic Republic of
این شهید به معنا واقعی آقازاده است.
Iran, Islamic Republic of
مقامشون متعالی
و درود خدا بر رهبر فرزانه انقلاب؛ حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای