يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۷

عذرخواهی سعید حدادیان از مردم +فیلم

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 869941
سعید حدادیان در برنامه «به اضافه یک» گفت: ما مداحان بعضی اوقات دچار افراط و تفریط می‌شویم بابت همین از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.
https://jahannews.com/vdceeo8vzjh8poi.b9bj.html
jahannews.com/vdceeo8vzjh8poi.b9bj.html
برچسب ها: سعید حدادیان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مثل رفتاری که با احمدی نژاد داشتند؟ !!!
United States
ایشان کلا موظف به افراط هستند؟؟/!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا هم شما و آقای مطیعی خیلی به مردم عذرخواهی بدهکاریم.چه شد نتیجه مداحی برای احمدی نژاد و پیاده از میدان راه آهن تا میدان ولیعصر وبجای مرثیه سرایی برای خانم فاطمه زهرا(س) مدح احمدی نژاد وآن آقای ای نشسته در صف اول،آیا باز هم همان شعر را در روز عید فطر امسال میخواند.
Iran, Islamic Republic of
بابا زمین رایگان چرا به مردم در روستاها نمی‌دهید تا قیمت خانه کم شود . چرا حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را زیاد نمیکنند
Iran, Islamic Republic of
دکتر / حاجی / رزمنده / استاد دانشگاه با جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد که این همه خدمت ارزنده به مردم انجام داد و این خدمات در مخیله یک فرد عادی نمی گنجد و در قالب معجزه قرن می توان به آنها اشاره کرد، خوب تا نکردی ولی با رئیس دولت یازدهم و دوازدهم چی؟ این همه ترک فعل کرد و مملکت را به قهقرا برد اعتقاد ما این است که حاصل بدبختی امروز ملت ایران همان گفتار، کردار و عملکرد دولت قبل است ، ولی دریغ از یک اظهار نظر و محکوم کردن و زیر سوال بردن ایشان!!!
هادی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد آقای حدادیان عزیز
Georgia
آقای حدادیان نگید ما چون خیلی از مداحین هستند که رعایت میکنند