پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱

خوش‌وبش گرم سردار سلامی با حسن یزدانی

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 859510
خوش‌وبش گرم سردار سلامی با حسن یزدانی
به گزارش جهان نيوز، مراسم تجلیل و تقدیر از تیم‌های ملی کشتی با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در محل سالن همایش‌های فدراسیون کشتی در حال برگزاری است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ابتدای ورود به محل برگزاری مراسم، گفت‌وگویی با پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت و به صحبتی صمیمی با حسن یزدانی پرداخت.سلامی در این گفت‌وگوی کوتاه شرایط جراحی یزدانی را پرسید و برای وی آرزوی سلامتی کرد.
 
https://jahannews.com/vdcfy1dcxw6dtta.igiw.html
jahannews.com/vdcfy1dcxw6dtta.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کار مملکت‌شده جایزه‌دادن به یک‌مشت‌ورزشکار که تمومی‌هم‌نداره!آپارتمان‌وماشین وزمین‌وسکه واستخدام دربانک و وارد کردن ماشین‌۱۰۰میلیاردی و....،بابا‌بس کنید در هرکشور یک قانونی برای یک‌جایزه به‌قهرمان‌ملی تعیین‌میشه‌وتمام‌میشه!اینکه هر ارگان واداره وسازمانی فرت وفرت از بیت‌المال به‌اینها بده وتهش هم‌میشن‌کیمیاعلیزاده وکنعانی زادگان و.....واینکه تقی به‌توقی بخوره خیانت به مملکت وبی احترامی به سرودملی ازهمن‌جماعت مفتخور همیشه طلبکارانجام‌میشه!!!!