پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲
۸
گزارش ویدئویی جهان نیوز//

فرمول فلج کردن اسرائیل در غزه چیست؟ +فیلم

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 857603
اسرائیل بازنده بزرگ وقایع اخیر است چرا که نتوانسته آبروی از دست داده خود را برگرداند. برای همین سعی می‌کند با ضریب دادن به جنایات وحشیانه‌اش بتواند خبر شکست را بپوشاند.
فرمول فلج کردن اسرائیل در غزه چیست؟ +فیلم
گروه بین الملل جهان نيوز: امروز و همزمان با روز سی‌ام عملیات طوفان الاقصی همچنان بمباران‌های بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع باریکه غزه ادامه دارد. آمار شهدا که تقریبا نیمی از آنان را کودکان تشکیل داده اند، در مرز 10 هزار نفر است.

اسرائیل بازنده بزرگ وقایع اخیر است چرا که نتوانسته آبروی از دست داده خود را بازگرداند. برای همین سعی می‌کند با ضریب دادن به جنایات وحشیانه‌اش خبر شکست را بپوشاند.

اما برخی کشورهای اسلامی در همه این سال ها عادت کرده اند که جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند اما با قاتل هزاران کودک روابط اقتصادی پر سود داشته باشند.

گزارش ویدئویی جهان نيوز درباره این موضوع را خواهید دید:
https://jahannews.com/vdcgzu97wak9n34.rpra.html
jahannews.com/vdcgzu97wak9n34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشکذری-شی
Iran, Islamic Republic of
سلام-صدام هم تمام کشورهای اسلامی به کمکش امدند ولی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهداین رژیم صهیونیستی هم انشاالله بازنده این میدان نبرد است فلسطین پیروز است چون خواست خداست
Iran, Islamic Republic of
سران کشور های عربی منافق وکافر هستن ،اینا چه بلاها که برسر اهل بیت نیاوردند حالا می خاین به فلسطینی ها رحم کنن
Russian Federation


"حریفت منم" به نماهنگ و شعار و پویش نیست ؛ وجود می خواد سینه سپر کنه برای دفاع عملی و اثرگذار از مردم مظلوم غزه
دانا
Iran, Islamic Republic of
من متوجه چند مسئله جدید در این جنگ شدم اول اینکه متوجه شدم اسراییل از باز شدن جبهه های جدید می ترسه با توجه به اینکه این جبهه های جدید خارج مرزی فلسطین خوب عمل کرده بهتره جبهه های جدید داخل مرزی هم مثل بلندی های جولان و کرانه باختری هم باز بشه، دوم متوجه شدم موشک ها و راکت ها و پهپادهایی از یمن و لبنان و غیره به اسراییل می رسد این خوبه ولی هم زمانی ندارن بهتره زمان پرتاب یکی باشه (همزمانی) و همچنین علاوه بر هدف متفاوت می تونه یک هدف با همزمانی پرتاب ها باشه مثلا ناو هواپیمابر.
Iran, Islamic Republic of
ديگه چيا متوجه شدي؟
امید
Iran, Islamic Republic of
شیطان بزرگ آمریکاست؛سلطان دروغ آمریکاست؛ قاتل کودکان غزه آمریکاست . کودکان غزه با بمب های چند تنی آمریکا کشته می شوند .اسرائیل کفتار 3 روز بدون آمریکا و انگلیس خون آشام دوام نمی آورد.
Iran, Islamic Republic of
به نظرم تک تیر اندازهای یمنی رو میخاد بیان اینجا دونه دونه این خوک‌های نجس رو شکار کنند.
Iran, Islamic Republic of
من واقعا موندم این همه جوون تو غزه چرا اینها مسلح نمیشن