جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۵
شریعتی، نماینده مردم تهران:

مجلس اجازه پرداخت حقوق نجومی را نمی‌دهد/ پرداخت‌ها باید سقف داشته باشد +فیلم

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 854288
سقف در پرداخت‌ها باید باشد اگر نباشد هر دستگاه و شرکت و مجموعه ای برای خود قائده گذاشته و خارج سقف پرداخت می کند؛ با این کار حقوق های نجومی را قانونی می کردیم.
مجلس اجازه پرداخت حقوق نجومی را نمی‌دهد/ پرداخت‌ها باید سقف داشته باشد +فیلم
به گزارش جهان نيوز، مالک شریعتی، عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره تعیین سقف پرداخت حقوق و دستمزدها در دستگاه‌ها اظهارکرد: سقف در پرداخت‌ها باید وجود باشد اگر نباشد، هر دستگاه و شرکت و مجموعه ای برای خود قائده گذاشته و خارج سقف پرداخت می‌کند؛ لذا با این کار حقوق‌های نجومی را قانونی می‌کردیم.

شریعتی نیاسر افزود: برای بعضی از مشاغل خاص و متخصص صنعتی که در شرایط سخت کار می‌کنند باید شرایطی پیش بینی شود تا حق آنها ضایع نشود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: پیشنهاد ما این است که سقف حقوق حفظ شود ولی برای استثنائات قاعده و مرجع تشخیص بگذاریم و وضعیت پرداخت حقوق را بدون سقف رها نکنیم تا هرکس هر کاری دلش خواست بکند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی با حقوق‌های  300-400 میلیونی مواجه شدیم، نباید گفته شود که مجلس این اجازه را داده است؛ ما این اجازه را نمی‌دهیم ولی برای موارد خاص سقف را می توان افزایش داد.
https://jahannews.com/vdcc40q442bqpi8.ala2.html
jahannews.com/vdcc40q442bqpi8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
مجلس انقلابی چشم فتنه را کور خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
برای کف حقوق چکار کردین؟؟؟؟؟؟؟
United Arab Emirates
اقای شریعتی چقدر باید بگیرن که بشه گفت حقوق نجومی سقف بفرمایید !؟؟
دهقان
Iran, Islamic Republic of
جناب شریعتی چرا عدالت درپرداخت حقوق کارمندان رعایت نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟