يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۶

انتصاب یک بازنشسته در پست کلیدی

چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 807347
انتصاب یک بازنشسته در پست کلیدی
به گزارش جهان نيوز، مالک شریعتی در غرفه «خبرگزاری دانشجو» در نخستین رویداد «هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱» گفت: مسئولان وزارت و شرکت نفت باید از ظرفیت‌هایی که در این نمایشگاه در حوزه دانش‌بنیان فراهم شده بازدید و استفاده بکنند.

با وجود اتفاقات خوبی که در وزارت نفت در حال رخ دادن است به خصوص در حوزه فروش نفت و دیپلماسی انرژی، اما در مدیریت داخلی وزارت نفت هنوز شاهد تحول هستیم.

سیستم حسابداری شرکت نفت ماقبل سیستم «DOS» اداره می‌شود. واقعا تعجب کردم وقتی شنیدم یکی از مدیرانی که چند سال پیش از مجموعه وزارت نفت بازنشسته شده بود مجددا از وزیر حکم گرفته و در حوزه تولید و توسعه میادین مسئولیت تام دریافت کرده اگر این فرد کاری می‌توانست انجام دهد در دوره زنگنه انجام می‌داد. این نوع کار‌ها اصلا قابل پذیرش نیست و تحولی رخ نخواهد داد. ما باید به مدیران جدید و ظرفیت‌های جدید اعتماد کنیم. بازگشت به گذشته نوعی ارتجاع تلقی می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از قرار معلوم تعدادی از وزرای آقای رئیسی بنا به دلایل نامشخص و غیر قابل توجیه بعد از گذشت یک سال از عمر دولت سیزدهم همچنان اعتقادی به جایگزین کردن افراد با انگیزه و متعهد و انقلابی متخصص به جای برخی مدیران بی خاصیت به جای مانده از دولت بی تدبیر ندارند!
مهندس نفت
Iran, Islamic Republic of
دست همان دست پرورده های زنگنه هست ..
دولت
Iran, Islamic Republic of
کاش مجلس محترم یک تحقیق و تفحص در مورد عملکرد وزارت نفت از جمله حوزه عملکردی شرکت های تابعه در نفت،پتروشیمی ، گاز و پالایش و پخش کند.
اسلام زاد
Iran, Islamic Republic of
وزارت نفت و پتروشیمی ها جایی هستند که حقوق بالایی دارند ..
فرح وش
Iran, Islamic Republic of
باید نیروهای جوان در پست های کلیدی قرار گیرند
اگر بازنشسته توانایی فنی مهمی داشته باشد که جوانان آن را ندارند انتصاب او چه اشکالی دارد؟