جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱
۵

ماجرای ریاست جمهوری مادام العمری هاشمی

يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 639300
ماجرای ریاست جمهوری مادام العمری هاشمی رفسنجانی
ماجرای ریاست جمهوری مادام العمری هاشمی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حداقل يه كمي كمتر دروغ بگوييم
Iran, Islamic Republic of
احدي در اين كشور به دنبال رياست جمهوري مادام العمر هاشمي نبود. صرفاً برخي گفته بودند اينكه مردم حق ندارند براي بار سوم، فردي را انتخاب كنند درست نيست. اين قانون كه فردي (حالا چه هاشمي، چه احمدی نژاد) حق ندارد بعد از دو دوره در معرض انتخاب مردم قرار گيرد صرفاً اقتباس از قوانين كشورهاي غربي است و هيچ مبناي عقلي و شرعي ندارد. پس اعتراض اين عده، فقط در مورد عدم حق كانديد شدن هاشمي بود نه درخواست مادام العمر شدن رياست جمهوري وي. اين موضوع دقيقاً در مورد نمايندگان نيز مجلس صادق است و آنها مي توانند تا زماني كه مردم آن ها را بخواهند بدون محدوديت در مجلس حضور داشته باشند اما تا كنون هيچكس نگفته نمايندگان مجلس مادام العمر نماينده هستند چون اين موضوع در بازه هاي 4 ساله منوط به رأي و نظر مردم است.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم دروغ که حناق نیست، همون طیفی که شعار مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است رو تولید و منتشر کرد، مطابق همین چند تا سند محدودی که تو فیلم اومده رسما پیشنهاد ریاست جمهوری نا محدود حضرت عالیجناب رو دادند...دیگه چرا از یه همچین مساله واضحی فرار می کنید؟!!!
Iran, Islamic Republic of
کوتاه بودن دوره های در دست داشتن قدرت یک مبنای کاملا عقلایی داره و اون هم کنترل قدرت از فساد ناشی از عدم محدودیته...تجربه نظام های سیاسی مختلف بود که بشر رو به این بلوغ رسوند و شما هم بهتره به جایی تخطئه دمکراسی به عنوان ثمره هزاران سال تجربه سیاسی بشریت به فکر درمان تفکر متحجری باشید که خفقان دوران هاشمی رو دوران طلایی تاریخ ایران میدونه...
رضا
United Kingdom
...
عبداله
United Arab Emirates
...