سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۸

چرا هاشمی دستور عزل طائب را داد؟

سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب: 624629
وقتی به گوش آقای هاشمی می‌رسد که در فلان پرونده دارند روی بچه‌های شما کار می‌کنند بلافاصله دستور می‌دهد به وزیر اطلاعات وقت که آن موقع آقای فلاحیان بوده که معاون ضد جاسوسی وزارت را برکنار کند؛ و مسئول آن اداره‌ای که روی آن پرونده هم کار می کرد برکنار شد یعنی برخی از مسئولان اگر بفهمند روی یک زا اطرافیانش کار می‌شود اجازه کار نمی دهند و موضع می گیرد.
چرا هاشمی دستور عزل طائب را داد؟
به گزارش جهان نيوز،کامران غضنفری پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی با حضور در دفتر فردا به بیان برخی از نکات درباره کتاب جدید خود پرداخته است که مشروح این گفتگو در روزهای آینده منتشر خواهد شد. بخش هایی از این گفتگو درباره عزل حسین طائب به خاطررسیدگی به پرونده فرزندان هاشمی را در ادامه بخوانید: 
 
 
وزارت اطلاعات هم ملاحظات خاص خود را دارد. به این آسانی نیست که روی هر کسی اجازه داشته باشند کار کنند، من یکی از دوستان چند سال پیش تعریف می‌کرد همین آقای طائب که مسئول اطلاعات سپاه هستند ایشان در آن زمان معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات بودند و روی یک پرونده‌ای کار می‌کردند که بر می‌خورند به دخالت فرزندان آقای هاشمی در آن مسئله و می خواهند برخورد کنند.

یعنی ردی از فرزندان آقای هاشمی بدست می‌آید، این موضوع وقتی به گوش آقای هاشمی می‌رسد که در فلان پرونده دارند روی بچه‌های شما کار می‌کنند بلافاصله دستور می‌دهد به وزیر اطلاعات وقت که آن موقع آقای فلاحیان بوده که معاون ضد جاسوسی وزارت را برکنار کند؛ و مسئول آن اداره‌ای که روی آن پرونده هم کار می کرد برکنار شد یعنی برخی از مسئولان اگر بفهمند روی یک زا اطرافیانش کار می‌شود اجازه کار نمی دهند و موضع می گیرد. 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من از ساختن تندیس اشخاص ناراحت میشم کارشرک آلوده ایی که شما دست بر دارنیستید ...
United States
شرك آلود تر از ساخت تنديس ، سانسور بى رحمانه و بزدلانه ايست كه جهان نيوز بر نظر خوانندگانش اعمال ميكند. اگر مى بينيد كامنت شما را با شور و شعف منتشر و چيزى از آن را حذف نكرده تنها بخاطر آنستكه محتواى ضد هاشمى دارد ، اين بدبخت زاكانى با چنين كارهاى كثيفى قيامت خودش را به آتش كشيد. لعنه الله عليه !
خداوند رحمت كند مختار ثقفي را
Iran, Islamic Republic of
"امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین"
Canada
در دوران مرحوم هاشمی اشرافیگری و فساد نهادینه شد و به اعتماد مردم نسبت به انقلاب خدشه وارد شد ولی با آمدن احمدی نژاد به فرمایش رهبری قطار انقلاب روی ریل اصلی اش برگشت.
احمد
Iran, Islamic Republic of
اعلی الله مقامه الشریف!!! هردم از این باغ بری می رسد!
Iran, Islamic Republic of
این مطلب نشون میده که اطلاعات بایست مستقل از دولت باشد.
Iran, Islamic Republic of
جناب کامران غضنفری پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی بفرمایند این مطالب را از آورده و سندش کجاست ؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر آقای طائب و وزیر اطلاعات وقت هر دو زنده هستند...