شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۴
۴

درخواست‌علامه قاضی ازرفیق بی‌نمازخودچه‌بود؟

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 574560
ماجرای رفاقت یک بی نماز با علامه قاضی رضوان الله تعالی.
درخواست‌علامه قاضی ازرفیق بی‌نمازخودچه‌بود؟
به گزارش جهان نيوز،ماجرای جالب رفاقت یک بی نماز با علامه قاضی رضوان الله تعالی را به روایت آیت الله فاطمی نیا مشاهده می نمایید.

دریافت.mp4
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی بسیار عالی
درود و رحمت خداوند بر ایشان باد
صلواتی برایشان بفرستیم
Iran, Islamic Republic of
این تحول و آدم شدن به خاطر تاثیر نفسِ توحیدی کوه توحید استادالعرفاءالمتاخرین انسان العین و عین الانسان صاحب ولایت کلیه الهیه آیت الحق والعرفان سید علی آقای قاضی رضوان الله تعالی علیه بوده، وگرنه این که ما یه عمر به غفلت بگذرونیم و حرکتی نکنیم تا یه ولیّ کاملی بیاد ما رو آدم کنه، خیال باطله...تو این شهر خراب شده اگه صاحب نفسی مثل آقای قاضی هم باشه، دست گنهکار امثال ما به گرد گردِ پایش هم نمیرسه،‌ با این افتضاحی که تو سبک زندگی و نوع اعتقادات ضد دینی و ضد ولایی و سیاسی و اجتماعی داریم! ما بهتره دنبال ترمیم تاثیرمون تو ایجاد خسارت محض باشیم!! عرفان و آدم شدن و توحیدی شدن پیش کش!!!
Iran, Islamic Republic of
کاش روحانی هم نصفه شب پا می شد یه نگاه به آب می انداخت وتوبه می کرد وصبح تواولین بخش خبری اعتراف می کردکه ....
Iran, Islamic Republic of
اگه همه عمامه به سرهای ما راه مرحوم قاضی‌ها را که عمل به علم دینی خود داشتند می‌رفتند، امروز تاثیر روحانیت و روحانی همچون رهبر معظم انقلاب می‌شد که جامع بصیرت و علم و دین و تقوا و... است و الگوی همه می‌شدند و برکات زمین و آسمان(طبق وعده الهی در قرآن) بر کشور در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی، علمی، سیاسی و معنوی نازل می‌شد. امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همان راه امثال آقای قاضی را رفتند که مورد توجه الهی قرار گرفتند و هدایت معنوی و مادی را در نیابت عام امام زمان(عج) برعهده شان قرار داده شد.