يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۳

طنز/ به بوشهر پایتخت بَنِر ایران خوش آمدید!

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب: 401597
راستش این روزها بوشهر شده پایتخت بنر ایران! شایعه شده که دستگاه های بنر زنی بوشهر و حومه، هنگ کردن و قحطی داربست شده است!
طنز/ به بوشهر پایتخت بَنِر ایران خوش آمدید!
به گزارش جهان، سایت "بوشهر 24" نوشت:
جناب آقای شیخ حسن روحانی؛ رئیس جمهور محترم، سلام. مقدم شما و کاروان تدبیر و امید را به بوشهر، پایتخت بنر ایران خوش آمد می گوییم! حتماً در جریان امر هستید، اگر بوشهر تا چند روز پیش پایتخت انرژی ایران بود، این روزها عنوان دیگری هم پیدا کرده: پایتخت بنر ایران!
 
 به هر حال فردا در پایتخت و قطب جدید بنر ایران به استقبالت می آییم. البته اگه دیگران در معیّت بر و بچ سوسولیسم و لمپنیسم و با همراهی عاشقان نی انبانیسم و تمپکیسم و با همدلی رهنوردان فمنیسم، شامل فائزه و فتانه (اسم مونث و صیغه!؟ مبالغه برای فتنه) و ندا (نسل دوم اصلاحات) و یلدا و ترانه برای استقبال از شما می آیند، حقیرِ سراپا تقصیر و دلواپسِ کم سوادِ ساندیس خور نیز به همراه جماعتِ پوپولیسم، با در دست داشتن شناسنامه و سبد کالا به استادیوم یکصد هزار نفری (البته به ریال) بوشهر می آییم.
 
چرا که هم دانشگاه آزاد، امتحاناتمان را لغو کرده و هم طبق پیامک مسئولین شهرمان(...) وسیله ایّاب و ذهاب برای رفتن به بوشهر مهیا بوده است. البته ممکن است فردا در اثر سوز سرما بلرزیم اما تقاضامندیم شما ما را به جهنم حوالت نفرمایید، چرا که جهنم جایگاه کدخدا و جان کری و نتانیاهو و ابوبکر بغدادی و بر و بچ داعش و صهیونیسم است، نه ما که از خود هستیم.
 
خلاصه... هوای ما رو داشته باش حاج حسن! خیلی سالاری! ببخش اگه نتونم فرودگاه بیام استقبالت، آخه دیوارهای فرودگاه رو امروز گونی زدن! (البته به رنگ آبی نزدیکتره تا بنفش!) منم از ترس "فرید ده دو" نمی تونم بیام از نزدیک زیارتت کنم. البته چند روزه که هر وقت میام بوشهر و هر کجا که سر بر می گردونم تصاویر مبارکت رو تو انواع و اقسام بنرها می بینم از دور و نزدیک، از داربست و پرتابل تا بیلبورد و پل هوایی و ... و ما أدراک ماالبنر؟؟؟!!!  
 
راستش این روزها بوشهر شده پایتخت بنر ایران! شایعه شده که دستگاه های بنر زنی بوشهر و حومه، هنگ کردن و قحطی داربست شده است! اما بی خیال... اینم یه نوع تدبیره دیگه! این بنرها هستن که اقتدار میارن نه موشک و سانتریفیوژ! فعلاً تمپک و تیمپو و نی انبون و رقص چوب در قالب تریبون آزاد اولویتش بیشتره!
 
فقط اگه بهتون بر نمی خوره یه سوال داشتم؟ اونم اینه که: هزینه چند ده میلیونی بنرها و متعلقاتش از کجا اومده؟ اگه می فرمایید اینها رو ستادهای مردمی به صورت خودجوش زدن، من که باور نمی کنم! آخه بلا نسبت شما، من که مثل مهاجرانی شیر درازگوش که نخورده ام!!! آخه خزانه هم که می گید خالیه و ... بگذریم...
 
نمیدونم فردا اکبر آقای ترکان رو هم با خودت میاری یا نه؟ اگه میاری تا سفارش قورمه سبزی و آبگوشت بزپاش براش بدیم! آقای ابوطالبی هم اگه بیاد راهش می دیم آخه ما که مثل کدخدا نمک به حروم نیستیم! ما مهمون نوازیم، فقط خواهشن وزیر نفت رو نیار! می ترسیم بساط گازکشی مون رو جمع کنه یا برا راه آهن مون خط و نشون بکشه و بگه توجیه اقتصادی نداره! آخه زمان اصلاحات می گفت: گازکشی به بوشهر توجیه اقتصادی نداره!!!
 
فردا ان شاءالله می بینمت. البته ما رگ غیرتمون مثل شهید رئیسعلی دلواری و شهید مهدوی خیلی فعاله، خوشحال می شیم چندتا فحش چنار و منار نثار کدخدا و نوچه هاش کنی. امیدواریم و آرزو بر جوانان عیب نیست! دیگه بیشتر از این مزاحم نمیشم./  گمنام میرزا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متین
عالی بود .
بوشهری
خیلی قشنگ وبجا وبحق بود
shahab
Iran, Islamic Republic of
پس چرا وقتی احمدی نژاد میرفت سفر و شهر ها میشد بنر باران شما چیزی نمینوشتید؟؟؟؟