شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۵

بازیگران مطرح سینما در ابوموسی+تصاویر

يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 230158
به گزارش جهان به نقل از فارس، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در ماه‌های اخیر در جزیره ابوموسی اظهار داشت: وجود اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ابوموسی و فعالیت این اداره در جزایر این شهرستان به منزله یک ظرفیت است که در این ماه‌ها به کمک برگزار کنندگان برنامه‌ها و دست‌اندکاران امور فرهنگی آمده است.

مهدی نیرومند در همین راستا به اجرای همایش روز ملی خیلج فارس، برگزاری نمایشگاه عکس، راه‌اندازی کانون دیجیتال و سفر مقامات بلند پایه وزارت ارشاد به این جزیره اشاره و گفت: برگزاری همزمان جشنواره فیلم‌های ویدئویی با تهران در ابوموسی نیز از دیگر اقدامات ارزنده این وزراتخانه و اداره کل فرهنگ ارشاد هرمزگان محسوب می‌شود که می‌تواند نقش عمده‌ای را در بهره‌مندی مردم این شهرستان از فعالیت‌های فرهنگی هنری داشته باشد.

نیرومند به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره طی روز یک شنبه اشاره و گفت: برنامه‌‌ریزی‌ها در راستای حضور هنرمندانی همانند فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، جمال شورجه، شیخ طادی و چندین بازیگر سرشناس سینما در ابوموسی به اتفاق شمقدری فراهم شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تمام عکس ها مال بندر عباس هست و حتی تو چند عکس پشت سر بازیگرا نوشته فرودگاه بندر عباش
Iran, Islamic Republic of
نباید عکس سیگار کشیدن ایشان را منتشر میکردید ... غیر از بدآموزی، احتمالا خود ایشان هم راضی نبوده اند
یعضیا کلا عادت دارن کاسه داغ تر از آش باشن. طرف علنا در اجتماع برخی رفتارای سبک و بعضا غیر انسانی و غیر شرعی رو انجام میده اونوقت یه عده میگن نشون ندید شاید راضی نباشن!!!
اگر اونها براشون مهم بود اصلا اینطوری در انظار ظاهر نمی شدن تازه اگر این کارا رو پرستیژ و کلاس بالا!!! ندونن
واقعا خبر نداشتیم که سیگار کشیدن غیر شرعی و رفتار سبک است !!!! بعضی از مراجع در قم را لطفا بروید ببیند و سوال کنید. با تشکر
حتما با هواپیما رفتن بندرعباس و از اونجا رفتن بوموسی