شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

رهاسازي بيماران غفلت بود،متخلفان راببخشید

سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 169105
پيشكسوت بيمارستان امام‌خميني (ره) گفت: از رئيس دانشگاه علوم پزشكي تهران درخواست مي‌شود، افرادي كه در اتفاق رها‌سازي ۲ بيمار در بيابان‌هاي تهران غفلت كردند را مورد عفو و بخشش قرار دهد.
به گزارش فارس، علي خلوت در مراسم توديع و معارفه رؤساي سابق و جديد بيمارستان امام‌خميني‌‌(ره) كه امروز در تالار امام (ره) اين بيمارستان برگزار شد، اظهار داشت: وضعيت درماني كشور نسبت به گذشته تغييرات بسياري داشته كه اين تعييرات در راستاي رشد وضعيت درماني در كشور اتفاق افتاده است.

وي با بيان اينكه دانشگاه‌ها همواره نماد علم هستند، گفت: دانشگاه‌ها از نظر علمي حرف اول را در كشور مي‌زنند و توسط مديران با پشتكار زياد اداره مي‌شود؛ در اين حوزه، بيمارستان امام (ره) نيز حرف اول را در كشور و خاورميانه را مي‌زند البته اين بيمارستان با وجود كمبودها خدمات بسيار خوبي را به مردم ارائه مي‌‌دهد.

خلوت به دوره رياست مهدي فتحي، رئيس سابق بيمارستان امام‌خميني(ره) اشاره كرد و ادامه داد: در دوران رياست فتحي، ساختار بيمارستان متحول شد و اين بيمارستان با هدف راحتي بيماران در مراجعه به بخش‌هاي مختلف درماني به صورت مجتمع بيمارستاني در آمد.

اين پيشكسوت بيمارستان امام‌خميني‌(ره) با اشاره به رهاسازي ۲ بيمار اين بيمارستان در بيابان‌هاي تهران، اظهار داشت: در اين مركز همه كاركنان با عشق كار مي‌كنند تا هيچ قصور و خطايي در تشخيص و درمان اتفاق نيفتد؛ اين اتفاق تنها يك غفلت بود كه رسانه‌ها آن را به چالش كشانده و بزرگ كردند.

خلوت افزود: از محمد باقر لاريجاني، رئيس دانشگاه درخواست مي‌شود، افرادي كه در اتفاق رها‌سازي ۲ بيمار در بيابان‌هاي تهران غفلت كردند را مورد عفو و بخشش قرار دهد تا با اين كار، اساتيد و كارمندان اين بيمارستان دلگرم شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *