جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

فراخوان مشمولان دوره های کاردانی به بالا

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 104944
مشمولان فارغ التحصیل دوره های کاردانی ، کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان فارغ التحصیل گروه های پزشکی که برگه اعزام به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ اول اردیبهشت 1389 دریافت کرده اند برای اعزام به خدمت اقدام کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، این مشمولان باید به مکان های ذیل مراجعه نمایند:

1- در تهران (مشمولان ساکن تهران بزرگ)

مشمولان فارغ التحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی (فوق دیپلم تا دکترا) که زمان اعزام آنها در برگه های اعزام به خدمت صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا اردیبهشت ماه سال 1389 قید گردیده است ساعت 6:30 صبح روز چهارشنبه 1 -2 - 1389 به سازمان وظیفه عمومی ناجا (مرکز وظیفه عمومی تهران بزرگ) واقع در میدان سپاه مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

2- در استانها (مشمولان ساکن شهرستانها)

مشمولان فارغ التحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی (فوق دیپلم تا دکترا) که زمان اعزام آنها در برگه های اعزام به خدمت صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا اردیبهشت ماه سال 1389 قید گردیده است در ساعت 6:30 صبح روز چهارشنبه 1 -2 - 1389 به معاونت های وظیفه عمومی استان مربوطه (مرکز استان) مراجعه نمایند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سازمان وظیفه عمومی از مشمولان خواست هنگام مراجعه به رده های وظیفه عمومی، اوراق مربوط به اعزام شامل برگ اعزام به خدمت، برگ واکسیناسیون برگ اعلام محل مراجعه و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *