جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

از سوی فیلا؛ بنا بهترین مربی کشتی فرنگی جهان در سال ۲۰۱۱ شد

يکشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 191047
از سوی فدراسیون جهانی کشتی محمد بنا به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی جهان در سال ۲۰۱۱ میلادی انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، فدراسیون جهانی کشتی محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران را به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی جهان در سال ۲۰۱۱ میلادی انتخاب کرد.

قرار است همزمان با برگزاری کلاس بین المللی مربیگری کشتی آزاد در روزهای ۲۶ تا ۲۹ آبان‌ماه در تهران و با حضور "رافائل مارتینتی"، رئیس فیلا از محمد بنا و "زکی جونز"، سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران و آمریکا به عنوان بهترین مربیان سال ۲۰۱۱ میلادی تقدیر شود.

محمد بنا که پس از المپیک پکن بار دیگر سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران شد در سال‌های اخیر افتخارات فراوانی همچون کسب اولین قهرمانی جام جهانی، عناوین دومی و سومی جهان برای نخستین بار و کسب بیشترین مدال در بازی‌های آسیایی را در کارنامه کاری خود دارد.

محمد بنا سرمربی پرافتخار کشتی فرنگی ایران در مورد انتخاب خود به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۱۱ جهان به خبرنگار مهر گفت: این افتخار متعلق به کلیه مربیان سازنده در سراسر کشور و همکارانم در کادر فنی است که شبانه روز و بدون چشمداشت برای رشد و بالندگی کشتی فرنگی ایران تلاش می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه زیرآبش رو نزدن هرچی میخواین بگین