يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
بیانیه سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ:

والاترین پیام حماسه 9 دی

چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 201243
سپاه محمد رسول‌ الله(ص) تهران بزرگ در بیانیه‌ای تاکید کرد: 9 دی سیلی محکم قدرت خدا بود که به دست این ملت خداجوی بسیجی، برگونه‌ فتنه‌گران نواخته شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرده که متن آن در ذیل آمده است:

یکی از ماندگارترین و حماسی‌ترین روزهای تاریخ ساز و سرنوشت ساز ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی، یوم الله ۹ دی است، چراکه در این روز امداد غیبی خداوند متعال ملت را هدایت کرد تا حرکت دینی و اسلامی که ریشه در عاشورای حسینی داشت، به منصه‌ ظهور برسد.

در یوم الله ۹ دی، بصیرت، دشمن شناسی و ولایتمداری امت اسلامی معجزه‌ای را در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی آفرید که دشمنان فتنه‌گر را خوار و ذلیل و دوستان را خشنود ساخت.

۹ دی حرکتی ماندگار شد که به بهترین شکل ممکن، آمادگی حضور مجاهدانه عمل به موقع و اوج فداکاری و غیرت انقلابی ملت را به رخ جهانیان کشید.

در حقیقت حماسه ۹ دی، تجلی شکوه و عزت و عظمت خورشید ولایت و ضعف و سستی و باطل بودن نیات پلید دشمنان خارجی و فتنه گران غافل و جاهل داخلی بود.

۹ دی سیلی محکم قدرت خدا بود که به دست این ملت خداجوی بسیجی، برگونه‌ فتنه‌گران نواخته شد اعجازی که هنوز فتنه سازان و فتنه گران و دشمنان شیطان صفت خارجی و بی بصیرت‌تان داخلی از بزرگی و شدت آن حیران و سرگردانند.

فرماندهان مدیران و کارکنان ولایتمدار و بسیجی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن گرامیداشت سالگرد یوم الله ۹ دی همگان را به بررسی و تامل دقیق درس‌ها، پیام‌ها و آموزه‌های بزرگ آن، در این شرایط حساس و سرنوشت ساز فرا می‌خواند.

والاترین پیام حماسه ۹ دی این حقیقت است که ملت غیور ایران اسلامی، برای همیشه حول محور ولایت با وحدتی دشمن شکن و بصیرتی روز افزون همه فتنه‌ها و نقشه‌های شیطانی دشمنان خارجی و غافلان و منافقان داخلی را در هم خواهد شکست و روز به روز بر عزت و عظمت خویش خواهد افزود، در حالیکه آنچه برای فتنه گران حاصل شده است، خواری و ذلت روز افزون است.

سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بهره گیری و توجه به آموز‌های سترگ یوم الله ۹ دی را برای همگان لازم و ضروری دانسته و بار دیگر، تبعیت آگاهانه و خالصانه از مقام منیع ولایت را به رساترین کلام فریاد می‌نماید. چرا که در سایه سار ولایت بود که امت اسلامی تمام توطئه‌ها و افکار پلید فتنه گران داخلی و خارجی را باطل ساخت.

سپاه تهران بزرگ ضمن دعوت همه اندیشمندانه متفکران صاحب نظران و مسئولان در گرامیداشت و معرفی ابعاد عظیم حماسه ۹ دی، بر این حقیقت اساسی تاکید می‌نماید که ملت غیور ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ با نمایش هوشیاری، شجاعت و عمل به هنگام از آزمون‌ بزرگ بصیرت سربلند بیرون آمد و همیشه این کلام گهربار و ماندگار فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای را سرلوحه پاسداشت این رویداد تاریخی می‌داند که معظم‌له فرمودند: حضور مردم در ۹ دی تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب، یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود. هر جایی که مردم با شجاعت، بصیرت و عمل متناسب با ایمان خود وارد میدان شدند مشکلات و موانع از بین می‌روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *