سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 18 Jun 2024
 
۰
۱۱

كروبي در آستانه بركناري

يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 142942
تا زماني كه كروبي دبير كل حزب باشد امكان كوچكترين تحرك سياسي و اقبال مردم متصور نيست. لذا اولين گام براي ايجاد اعتماد ميان مردم و عناصر سياسي اين است كه دبير كل كه در واقع تابلوي حزب در جامعه محسوب مي‌شود تغيير كند.
كروبي از دبير كلي حزب اعتماد ملي كنار گذاشته مي‌شود.

به گزارش جهان، رسالت نوشت: شنيده‌هاي موثق از برخي اعضاي شوراي مركزي اين حزب حاكي است تعدادي از اعضا كه هفته گذشته در منزل يك عضو مركزي حزب اعتماد ملي جلسه داشتند، درباره چگونگي آغاز فعاليت‌هاي حزب و تلاش براي تحركات سياسي در آستانه انتخابات آينده بحث و تبادل نظر كردند. در اين جلسه اعضاي حزب بر روي يك نكته اتفاق نظر داشتند؛ كه عملكرد كروبي طي ماه‌هاي پس از انتخابات - كه در مواردي ساختار شكنانه و در بعضي مواقع اسباب تمسخر و مضحكه مردم بوده - در نهايت باعث تنزل جايگاه حزب در ميان فعالان سياسي و مردم شده، و تا زماني كه كروبي دبير كل حزب باشد امكان كوچكترين تحرك سياسي و اقبال مردم متصور نيست. لذا اولين گام براي ايجاد اعتماد ميان مردم و عناصر سياسي اين است كه دبير كل كه در واقع تابلوي حزب در جامعه محسوب مي‌شود تغيير كند.

در اين جلسه برخي اعضا كه منتقد و معترض به عملكرد ساختارشكنانه كروبي بودند، اعتقاد داشتند كروبي با گره زدن سرنوشت خود به ميرحسين و جنبش سبز، ملعبه دست ضد انقلاب خارج نشین قرار گرفته و موجب بي‌اعتمادي مردم و عناصر سياسي به خود و حزب اعتماد ملي شده است. لذا بايد با تشكيل كنگره اقدام به عزل كروبي و جايگزين كردن فرد مناسبي براي دبير كلي حزب باشيم. از سوي ديگر برخي اعضاي اين جلسه كه جزء دوستان سابق كروبي هستند، براي حفظ احترام و سوابق گذشته وي پيشنهاد كردند كه با كروبي به طور خصوصي صحبت كنيم تا خود وي اقدام به استعفا و كناره‌گيري نمايد.

به گزارش رسالت، با توجه به مباحث مطرح شده در سطوح مختلف حزب اعتماد ملي پيش‌بيني مي‌شود طي هفته‌هاي آينده وضعيت كروبي در حزب اعتماد ملي روشن شده و اين حزب اصلاح طلب با مديريت فردي عاقل و دور انديش و متعهد به مباني نظام به عرصه سياسي كشور باز گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حزبی که تا همین الان دبیرش کروبی باشه، عجب حزبی هست !؟
مگر این حضرات قبلاً به این آقا رأی نداده اند ؟!
چرا پیش از این افتضاحات و ساختارشکنی ها این کار را نکردند ؟؟؟؟!!!
United States
اینها همه تاکتیک نهادهای امنیتی برای کنتور اوضاع است
Iran, Islamic Republic of
ساير اعضاي اين حزب نيز تحفه اي نيستند. در صورت محقق شدن اين خبر نيز مدير سايه حزب باز هم كروبي است چون خودش اين حزب و دارودسته را علم كرده است .
Latvia
حزبي كه كروبي رييس آن باشدهمان بهتر كه تقاضاي انحلال خود را بدهد!
Iran, Islamic Republic of
کروبی خودش این حزب را تشکیل داد و نطفه اش را ایجاد کرد چطور میخواهند کنارش بگذارند
Iran, Islamic Republic of
شیخ سبز حالا که دیگه برای استکبار بی مصرف شده میخوان بندازنش دور و با چهره جدید بیان !!!
کور خوندن نقابشون خیلی وقت برای مردم افتاده
Iran, Islamic Republic of
مردم همه شما رو خوب شناختند,حالا هر کی رو میخواهید عوض کنید , عمر سیاسی سران فتنه که هیچ عمر سیاسی اصحاب فتنه هم تموم شده .یادتون باشه مردم هوشیار بودند هوشیارتر شده اند
United States
کروبی قهرمان خدا نگهدار تو
Iran, Islamic Republic of
خوش انصافها اگر ايشان را از دبير كلي بركنار كرديد لااقل بگذاريد سخنگوي حزب باشد تا ملت از بياناتشان محروم نمانند.!!
Iran, Islamic Republic of
آقاي كروبي خودشان بنيانگذارحزب اعتمادملي هستند حالاچگونه بركنارميشوند ؟؟؟