دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱۵

بازیگر زن مازندرانی در فیلم انتخاباتی میرحسین

يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 53183
در حالی که سازنده فیلم انتخاباتی میرحسین موسوی ادعاکرده که در ساخت این فیلم از تصاویر و فیلم های موجود استفاده شده و هیچ گونه دخل و تصرفی در تصاویر رخ نداده است خبرنگار جهان به بخشی از شگرد تبلیغاتی به کار گرفته شده در فیلم میرحسین موسوی پی برد.

به گزارش جهان، فیلم انتخاباتی مهندس موسوی که توسط مجید مجیدی کارگردان معروف سینما ساخته شده است طبق اعلام قبلی قرار بود که آئینه ای از واقعیات موجود در جامعه و اتفاقات همراه با میرحسین موسوی باشد اما در یکی از صحنه های این فیلم زنی که سعی داشت خود را به خودروی حامل میرحسین برساند در نهایت با ورود به جمع میرحسین و نزدیکانش با گریه و زاری از وضعیت مواد مخدر و اعتیاد گلایه کرده و دست به دامان مهندس موسوی برای حل این مشکلات شد. گریه های این زن و نوع بیان مشکلات و مصائب فرزندش از احساسی ترین لحظات این فیلم انتخاباتی بود.

طبق بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این زن نه یک شهروند درد کشیده که یکی از بازیگران صدا و سیمای مازندران به نام منیژه حسینیان بوده است که با هماهگی قبلی و با سناریویی از پیش تعیین شده به اجرای برنامه خود پرداخته و نقش عمده ای را در واقعی جلوه دادن فیلم انتخاباتی میرحسین موسوی ایفا کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصلا فرض بر اين باشد كه ايشان واقعا و بدون بازي كردن اين حرف ها را زده باشد تنها نتيجه اي كه مي شود گرفت اين كه در طول 16 سال دولت هاي بهشت (تا سال 84 آغاز جهنم !!!!!!) هيچ كاري براي درد اين خانم نشده است واين قصه در بيانات پدر شهيد هم نمود داشت زيرا گله از بي آبي خرمشهر كه مربوط به سال هاي 84 به بعد نيست پس دولت هاي قبلي براي آب خرمشهر چه كردند و ايشان حاالا كه پروژه آبرساني كمربندي تا آبادان خرمشهر به حدود 85 در صد رسيده است بايد از بي آبي بنالد ؟!!!
آقای مجیدی
دیگر برای بچه های آسمان تو گریه نخواهم کرد تو هم مثل دیگرانی همین برای رسیدن به هدف هر کاری می کنی !
خدا همه را عاقبت به خیر کنه!
واقيعت جامعه را به تصوير كشيده.
بد جوري ترسيديدها
بنظر مي رسيد خيلي از بخش هاي فيلم ساختگي و مصنوعي است.
وافعا ناراحت شدم وقتي ديدم آقاي مجيدي هم خودشو به مسايل سياسي آلوده كرد
از آقاي مجيدي المپيك پكن تا ستاد مير حسين! اين ره كه مي‌روي به ... است!
حتی اگر دروغ گفته باشد اعتیاد به هروئین و کراک و توزیع مشروبات الکلی در سطح وحشتناک در جامعه چیزی است که من شهروند ساکن جنوب شهر تهران دارم روزانه با گوشت و پوستم احساس میکنم و نیازی به انکار دولت و جهان نیوز نیست.
درود بر هنرپیشه ای که واقعیات جامعه را به گوش کر مسوولان برساند.
... مجيدي که خود را ضايع کرد!!!
آن موتور سوار هم معلوم بود که صحنه سازي است.
مگه کارگردان فیلم احمدی نژاد از بازیگر صداوسیما آبادان استفاده نکرد؟؟ فقط مرغ همسایه غازه؟؟
بنام خدا
به آقای مجیدی به خاطر نمایش فیلم سینمایی جدیدشان تبریک می گوئیم
بابا خوشحال باشید اسکار 2010 ماله ایرانه
میر حسین موسوی سال دیگه روی سن سخنرانی می کنه
hamash sakhtegi bud.chet_or daghighan hamun karayio mikard ke 4 sale pish ahmadi nejad gholesho be mardom dade bud???taze fahmidan ke bayad beran didare mahruma!!!!taze fahmidan bayad coat shalvare sade bepushan!!!chera az in 20 sale sokut!!!hich harfi nemizanan?mashghule naghashi budan??
از "به رنگ خدا" تا "به رنگ موسوی"