چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱۲

مجيدي از تيم ملي خداحافظي كرد

سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 188230
فرهاد مجيدي مي‌گويد نمي‌خواهد كاري كه با او در جواني شد، با ديگر بازيكنان جوان فوتبال ايران تكرار شود و به همين خاطر از فوتبال ملي خداحافظي مي‌كند.

به گزارش ایسنا فرهاد مجيدي كاپيتان استقلال كه در دو اردوي قبلي تيم ملي از سوي كارلوس كي‌روش به تيم ملي دعوت شده بود، امروز از بازي‌هاي ملي خداحافظي كرد. اين بازيكن 35 ساله در حال حاضر در تيم فوتبال استقلال بازي مي‌كند و با هفت گل زده در رده دوم جدول گل‌زنان ليگ برتر قرار دارد.

مجيدي براي تيم ملي 45 بازي انجام داده و موفق شده در اين بازيها 10 بار گلزني كند.

فرهاد مجيدي در نامه‌اي به علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال خداحافظي‌اش را از بازي‌هاي ملي اعلام كرده است.

در اين نامه آمده است:

"سلام عليکم

احتراما، همان‌طور كه استحضار داريد اينجانب از سنين جواني و بيش از 15 سال است كه در خدمت تيم ملي فوتبال ايران بوده و بارها افتخار پوشيدن پيراهن مقدس "ايران اسلامي" را داشته‌ام.

با توجه به برگزاري مسابقات جام جهاني فوتبال در سال 2014 و عدم حضور احتمالي اينجانب در آن مسابقات به دليل وضعيت سني‌ام و حضور جوانان توانمند، جوياي نام و مستعد در سطح اول فوتبال کشور، بدينوسيله عليرغم ميل باطني از ادامه حضور در تيم ملي عذرخواهي مي‌كنم.

حضور در تيم ملي و شاگردي استادي چون کارلوس کروش افتخاري است که هميشه در زندگي ورزشي‌ام ماندگار است.

بي شک جوانان با انگيزه‌اي چون کريم انصارفرد، ميلاد ميداوودي، سيد ايمان موسوي، محمد نزهتي، ميلاد زنيدپور و ... از اعتبار و آبروي فوتبال ايران عزيز دفاع خواهند كرد؛ جواناني که شايد با حضور امثال مجيدي به سرنوشت بنده حقير در گذشته دچار شده که در عين جواني و آمادگي فني از حضور و خدمت در تيم ملي فوتبال محروم شدم.

با تمام علاقه و ارادت قلبي‌ام به تيم ملي و پرچم مقدس ايران، همچنان خود را "سرباز وطن " مي‌دانم و در سال 75 با اعتماد سرمربي وقت (آقاي محمد مايلي کهن) با حضورم به تيم ملي خدمت مي کردم و امروز با عذرخواهي و سپردن جاي خود به جوانان، به تيم ملي خدمت بيشتري انجام داده‌ام.

اميد است با حمايتها و تلاشهاي جنابعالي، مسئولان ورزش کشور، درايت کادر فني و دعاي خير مردم فهيم و عزيز، تيم ملي فوتبال به جام جهاني صعود کرده و دل ميليونها ايراني را در جاي جاي کره خاکي شاد کنند.

خواهشمند است مراتب اعتذار مرا به هر نحو كه صلاح مي‌دانيد به پيشگاه مردم شريف ورزش دوست برسانيد تا در جريان قرار گرفته و موجب شرمندگي‌ام فراهم نشود.

در پايان لازم مي‌دانم از هواداران عزيز، مربيان، کارشناسان، ارباب جرايد و رسانه‌هاي گروهي که همواره با نظرات و انتقادات خود، مرا حمايت و راهنمايي کرده‌اند صميمانه سپاسگزاري كنم.

به اميد صعود تيم ملي به جام جهاني و خوشحالي تمام ملت عزيز ايران.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت.واقعا نشون دادی که سرباز وطنی.با این که از خداحافظیت ناراحت شدم ولی بابت از خود گذشتگی که دیدم شاد شدم.
United States
قربون خودتو ایران اسلامی داداشم
Iran, Islamic Republic of
واقعاً دمت گرم آقا فرهاد
ای کاش همه می دونستن که باید ایران رو برای ایران بخوان، نه برای خودشون.باید به ترویج این فرهنگ دیگر خواهی پرداخت تا جلوی خودخواهی گرفته بشه
واقعا این مجیدی کارش درسته. از هر لحاظ که بگید حرفه ای رفتار میکنه.
یک بازیکن با شخصیت و فهیم که تصمیم درست را در وقت درست می گیره.
به این میگن بازیکن باشعور و با فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این تصمیم درست ، ای کاش این کار شما در آینده هم توسط دیگر فوتبالیستهای با تجربه ادامه یابد. با آرزوی سلامتی وموفقیت برای فرهاد مجیدی
Iran, Islamic Republic of
بعنوان يك پرسپولسي ايشون رو بازيكن حرفه‌اي بلحاظ فوتبالي و اخلاقي ميدونم و آرزوي موفقيت براي ايشون دارم.. چه بهتر كه ايشان تا راهيابي به جام‌جهاني در خدمت تيم ملي باشن و در صورت راهيابي و حضور بازيكنان بهتر از ايشان، آنوقت اعلام كناره‌گيري كنند..
Iran, Islamic Republic of
فرهاد عزیزم سلام - بنده چهل سال سن دارم تا کنون طرفدار هیچ تیمی نبودم الا تیم ملی کشورمون ولی اخیراً به عشق گل روی خودت طرفدار آبی های خوش رنگ شدم از شنیدن خبر کناره گیریت از تیم ملی جاخوردم وخیلی ناراحت شدم ولی از طرفی این ژرف نگری شما را قابل تقدیر و تشکر می دانم شما واقعاً یک اسطوره در فوتبال کشور هستید که به خاطر میدان دادن به جوانان جویای نام که می خواهند پا جای پای شما بگذارند در اوج محبوبیت وتوانائی برای ادامه مسیر از فوتبال ملی کناره گیری کردید امیدوارم که مسئولین فدراسیون فوتبال از عهده تشکر از این از خودگذشتگی شما را داشته باشند قدر مسلم اینکه مردم عزیز وفوتبال دوستان هیچ وقت شما را فراموش نخواهند کرد موفق وپیروز باشی قهرمان
Latvia
باید برای قدردانی از این بازیکن ارزشمند کشورمان، یک بازی خداحافظی با حضور تماشگران در آزادی ترتیب داد . شایان ذکر است که بایــــد بازی با یک کشور بزرگ و درجه یک فوتبال باشد که در خور و شان این بازیکن ملی پوش هم باشد وگرنه من از پیشنهاد خودم میگذرم و از همین طریق (جهـان ) به مجیدی خدا قوت میگم و تشکر می کنم. (از طرف یک پرسپولیسی با فرهنگ)
آفرین به تو آقا فرهاد،کاش همه مثل شما بودن...کاش
Latvia
به نظر من می تونه کنار تیم ملی باشه تا بازیکنان از تجربیاتش استفاده کنن و هم برای شارژ روحی تیم ملی و تماشاگران موثره.این جوری جوانها هم با دیدن فرهاد مجیدی آماده ، انگیزه می گیرند
فرهاد جان امیدوارم در همه عرصه های زندگی موفق و مؤید باشی.