يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۴

قرارگاه خاتم در نفت مي‌ماند

چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 178060
گزينه پيشنهادي رئيس جمهور براي تصدي وزارت نفت ۴ محور اصلي برنامه‌هاي خود را به مجلس اعلام كرد و گفت: بعد از كسب راي اعتماد از مجلس از وجود قرارگاه سازندگي خاتم در كنار ديگر پيمانكاران نفتي استفاده مي كنم.

رستم قاسمي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برنامه هايش براي وزارتخانه نفت گفت: از جمله برنامه هاي من كه تقديم مجلس شده است، توليد صيانتي از ميادين، بهره‌برداري هر چه بيشتر از ميادين مشترك، جمع آوري گاز هاي همراه و افزايش سرمايه گذاري در صنعت نفت است.

وي خاطرنشان كرد: برنامه هاي مفصلي براي اداره اين وزارتخانه دارم كه در صورت راي آوردن آنها را اجرا مي كنم.

گزينه پيشنهادي وزارت نفت با اشاره به اينكه اكنون قرار گاه سازندگي خاتم الانبيا به خوبي پروژه هاي نفتي را اداره مي كند تصريح كرد: بعد از كسب راي اعتماد از وجود اين قرار گاه در كنار پيمانكاران ديگر نفتي نيز استفاده مي كنم.

وي اظهار كرد: در قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا افراد كار آزموده و قوي حضور دارند كه مي توانند از عهده اجراي پروژه هاي نفتي متعددي برآيند و هيچ جاي نگراني در خصوص ادامه روند فعاليت اين قرار گاه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، رستم قاسمي اكنون فرماندهي قرار گاه سازندگي خاتم الانبيا را بر عهده دارد كه تعدادي از پروژه هاي نفتي بر عهده اين قرار گاه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا بهش طول عمر بده . خیلی انسان شریفیه . قطعا در نفت موفق میشه.
Iran, Islamic Republic of
تا ببينيم .ما كارگران كه از قبليها هيچ خيري نديديم .
کارش درسته
قبلا که حضور داشتند حتما بعدا بیشتر خواهند بود