شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ناکامی تلاش خاخام یهودی علیه احمدی نژاد

پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب: 67665
 همزمان با ورود رئيس جمهور كشورمان به نيويورك تعدادي از خاخام‌هاي صهيونيست با ايجاد مانع در خيابان‌هاي منتهي به مقر سازمان ملل، سعي در ممانعت از ورود احمدي نژاد به مقر اين سازمان كردند كه تلاششان ناكام ماند.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري عبري زبان "عاروتص شوع "، بيش از 100 خاخام صهيونيست در نيويورك در مقابل مجمع عمومي سازمان ملل تجمع كرده و عليه رئيس‌جمهور و ايران شعار سر دادند.
بنا بر اين گزارش، اين خاخام‌ها با نشستن در خيابان‌هاي منتهي به مقر سازمان ملل، سعي در مسدود كردن راه ورود احمدي‌نژاد به مقر سازمان ملل را داشتند.
پليس نيويورك 11تن از اين خاخام‌هاي صهيونيست را كه خيابان‌هاي منتهي به مقر سازمان ملل را بسته بودند، براي مدت كوتاهي دستگير كرد، اما آنها همچنان به تظاهرات خود ادامه دادند و پليس را مجبور به آزادي خاخام‌هاي دستگير شده كردند.
بنابر اين گزارش، خاخام‌هاي دستگير شده پس از آزادي بدون هيچ محدوديتي دوباره به تظاهرات پيوستند و به آشوب خود ادامه دادند.
با وجود تلاش‌هاي اين خاخام‌ها براي بر هم زدن سخنراني رئيس جمهور كشورمان، اين سخنراني بدون مشكل برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *