سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

نوكران داخلي آمريكا از سرنوشت حسني مبارك عبرت بگيرند

يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 156929
نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه فتنه‌گران بايد مرز خود را با دشمنان مشخص كنند، در غير اين صورت اتهام همخواني و هم‌بياني آنها با سران استكبار در دل تاريخ ثبت خواهد شد، گفت: نوكران داخلي آمريكا از سرنوشت حسني مبارك عبرت بگيرند.
به گزارش جهان عليرضا زاكاني نماينده مردم تهران و عضو شاخص انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فراخوان جديد فتنه‌گران، كاخ سفيد و رژيم صهيونيستي براي ايجاد اغتشاش در كشور، گفت: در انتخابات سال گذشته هم اين اتفاق تكرار شد كه سران‌فتنه با سران استكبار به ويژه آمريكا و رژيم صهيونيستي متحد شدند، ثمره اين اقدام هم سياه‌بختي و نگون‌بختي كساني بود كه در دام نظام سلطه به ويژه آمريكا و اسراييل قرار گرفته و احساس كردند كه با پشتيباني آنها مي‌توانند اقدامي عليه نظام انجام دهند.

وي افزود: تكاپوي جديد نظام سلطه و ايادي آنها نشان‌دهنده عمق استيصال در انجام برنامه‌هاي خود عليه جمهوري اسلامي ايران است، لذا آنها امروز با روش‌هاي مختلف به منظور سياه نمايي عليه ايران در عرصه جهاني، تلاش مي‌كنند، اما باز هم استكبار و ايادي آن سيلي محكمي از مردم خواهند خورد.

نماينده مردم تهران در مجلس تصريح كرد: پوزخند و تمسخر پاسخ مناسبي از سوي مردم، درباره دعوت جديد مستكبران خواهد بود.

زاكاني با بيان اينكه فتنه‌گران بايد به عملكرد گذشته خود نگاه كرده و عمق فاجعه‌اي را كه خلق كرده‌اند‌ را مشاهده كنند، تاكيد كرد: فتنه‌گران بايد اقداماتي كه باعث اميد مستكبران شد را مجددا بازبيني كرده و مرز خود را با دشمنان مشخص كنند اقدامي كه آنها متأسفانه سال گذشته هم آنرا انجام ندادند.

وي با بيان اينكه فتنه‌گران بايد مرز خود را با دشمنان مشخص كنند، در غير اين صورت اتهام همخواني و هم‌بياني آنها با سران استكبار در دل تاريخ ثبت خواهد شد، گفت: نوكران داخلي آمريكا از سرنوشت حسني مبارك عبرت بگيرند، چرا كه آمريكا نشان داده حتي به نوكران خود نيز رحم نمي‌كند و به وقتش آنها را تنها مي‌گذارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
امروز بر تمام دستگاه های صدا و سیما لازم است که مردم و ملت مصر را هر روز آگاه کنند که با این همه کوشش مبادا دست روی دست بگذارند و ارتش کودتای نرم بکند و باز ظلم و جنایت شروع شود . مردم مصر تا دیر نشده از ارتش بخواهند هر چه سریعتر قدرت را به مردم واگذار کنند و گرنه تا پای شهادت آخرین نفر ایستاده ایم .
Iran, Islamic Republic of
اين حكام برخی كشورهاي اسلامي هستند كه بايدازسرنوشت ديكتاتورمصرعبرت بگيرند چونكه قدرت دراختيارآنهاست .