دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

عرضه گوشت گوساله 9800تومانی از امروز

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 223419
معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: گوشت گوساله از امروز در میادین میوه ‌و تره‌بار و فروشگاه‌های منطقه‌ای کیلویی 9800 تومان عرضه می‌شود.
به گزارش فارس نعمت الله ترکی درباره عرضه گوشت گوساله به قیمت کیلویی 9 هزار و 800 تومان از امروز در میادین میوه و تره‌بار اظهار داشت: عرضه گوشت گوساله از امروز با 50 درصد کاهش قیمت نسبت به روزهای گذشته انجام می‌شود و در هفته آینده قیمت گوشت گوسفندی نیز کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه 22 نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای ضروری در شهر تهران افتتاح شده است، افزود: از جمله این نمایشگاه‌ها در میدان جمهوری ضلع جنوب غربی تعاونی بسیجیان، شهرری بلوار شهید دیلمان، فرودگاه مهرآباد جنب تعاونی بسیجیان، خردمند جنوبی پلاک 40 تعاونی بسیجیان، خیابان استخر مجتمع سازمان گوشت، ورزشگاه تختی خیابان هجرت، خیابان خاوران بعد از سه راه افسریه فروشگاه کالا شهر، پاسداران نگارستان هشتم،فلکه دوم تهران‌پارس و  نظام آباد بالاتر از بیمارستان امام خمینی مقابل ایستگاه مترو افتتاح شده است.

ترکی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها کالاهای ضروری مردم مانند گوشت برنج و لبنیات به صورت مستقیم به عرضه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *