يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۳

فریاد مرگ بر ضد ولایت فقیه درمجلس/لاریجانی: جریان انحرافی توفیق نخواهد یافت

شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب: 164712
تذکرات نمایندگان نسبت به برخی اتفاقات در دولت در جلسه بعدازظهر امروز مجلس نیز ادامه یافت و با فریاد «مرگ بر ضد ولایت فقیه» مورد تاکید قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین، عباسعلی نورا نماینده زابل در تذکری با اشاره به اینکه امر به معروف در کشور ما الزامی است و اطاعت از ولایت امر نیز در قانون اساسی آمده است، یادآور شد: در همین قانون امده است که اعمال حق وسیله اضرار به غیر نباشد و نماینده​ها حق دارند درباره همه امور اظهار نظر کنند.

وی سپس با بیان اینکه جریان انحراف از ساعاتی قبل در تلاشند با ابزار زور، اقدامات نابخردانه​ای را آغاز کرده و تمام انرژی خود را صرف تشویش در اذهان عمومی کند، ادامه داد: آنها در نظر دارند، بیانیه​ای را به امضای وزرا و استانداران برسانند. البته خوشحالم که وزرا تا کنون زیر بار این کار نرفته​اند.

نورا با طرح این سوال که تا کی منتظر باشیم و ببینیم که جریان انحراف چنین اقدامات نابخرانه​ای انجام می​دهد، ادامه داد: تاکید ما در مجلس اعم از اصلاح طلب و اصولگرا باید در این جهت باشد.

این نماینده اصولگرا به وزیر کشور هم تذکر داد و گفت: این کشور کشور امام زمان(عج) است و نمی​توانید توطئه را در درون ایجاد کنید. اگر غفلت کنیم جریان منحرف در درون جامعه شکاف ایجاد می​کنند و مسلط می​شوند. در دنیای امروز که استکبار از ما ترس دارد، بعید نیست که این افراد می​خواهند جهت فکری جامعه را خارج کنند.

لاریجانی در پاسخ به وی گفت که جریان انحراف توفیق چنین کاری را نخواهند داشت.

این سخن وی با فریاد «احسنت-احسنت» نمایندگان همراه شد و بعد هم شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر داده شد.

نماینده دیگری هم خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی این موضوع شد و تاکید کرد که مجلس کار را تمام کند و اجازه ندهد که به کشور ضربه بخورد.

لاریجانی در پاسخ به وی، گفت: مهمترین کار برای ضربه زدن به جریان انحراف، بررسی لایحه بودجه است. خیالتان راحت برای این کار هم وقت می​گذاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
چندي پيش در مجلس فرياد مرگ بر موسوي و كروبي طنين انداز شد و اين بار طنين مرگ بر ضد ولايت فقيه در خصوص حلقه ياران نزديك احمدي نژاد! واقعا چه خبر است. با توجه به حوادث منطقه چه خوابي براي ايران ديده اند؟!
ايشان همون طراح طرح وقف دانشگاه آزاد در يكشنبه سياه نيستند حالا براي ما داد حمايت از ولي فقيه سر مي دهند!؟!؟
لطفا اینقدر سربسته خبر ننویسید . شفاف بنویسید که چه توطئه ای میخواهند بکنند. !!؟؟
آیا قرار است بر علیه رهبری انقلاب بیانیه بدهند . !!!؟؟؟
پس رییس جمهور کجاست و چه کار میکند؟؟؟
لطفا آگاه سازی کنید تا مستند به چرندیات سایتهای بیگانه نشویم
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده چنین اعمالی نه تنها در انقلاب اسلامی ما بلکه در دیگر دورانهای دیرین اسلام مسبوق به سابقه بوده است و فقط در این زمان نیست ، چیزی که حائز اهمیت است کشف ریشه این جرثومه نفاق و فساد است که میبایست فرزندان فعلی و رویش یافتگان این انقلاب یک بار و برای همیشه این ریشه فساد را از این خاک آغشته به خون شهیدان پاک کنند.
United Kingdom
مطمئن باشید بازنده این اتفاقات اصولگرایان هستند
Iran, Islamic Republic of
به نظر من همین طیفی که امروز فریاد مرگ بر ضدولایت فقیه را سر دادند همین ها خود عامل این مسائل فعلی هستند اگر همین مدعیان ولایت مداری در مجلس بیشتر از بیانات و توصیه های آقا در جهت همراهی با دولت و عدم کارشکنی اندکی تبعیت می کردند اکنون یک دهم مسائل فعلی را نداشتیم...پس حقیقتا جهت اشاره مرگ امروز بیش از همه به سمت همین برادران مجلسی کارشکن مدعی اصولگرایی است..
Latvia
سلام . به عنوان کسی که دو بار به دکتر احمدی نژاد رای داده ام وبرای ایشان تبلیغات هم کرده ام انتظار دارم انشاالله رییس جمهور محترم هرچه زودتر از طریق گفتگوی تلویزیونی به مردم اطمینان دهند که به اطاعت از رهبری فرزانه و عزیزمان پای بند هستند چرا که پیش از هر امری شرط اول ما ولایتمداری است.
Iran, Islamic Republic of
خود لاريجاني ومجلس چقدر با ولايت فقيه هستند؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
عجب
دستور رهبر عزیز راحع به مجلس چرا خاک میخورد
چرا دولت بودجه نویسی میکند؟ قانون را تغییر بدهید و خیالتان راحت باشد. چرا وقت از دولت گرفته میشود و بودجه نوشته شده و آنگاه توسط مجلس تبدیل به چیزی دیگر میشود؟ از همان اول بودجه را مجلس بنویسد به دولت بدهد که خیال دولت هم راحت باشد.
Iran, Islamic Republic of
به هر حال هویت خود را نشان دادن اما منتظر باشید رهبری خود بهتر مصلحت کشور رامی دانند
آقای لاریجانی شما اگر دلسوز دولت هستید دست بعضی از جریان های انحرافی را از داخل مجلس ببرید
Iran, Islamic Republic of
خواستم به آن كاربر محترم كه فرمودند لاريجاني طراح يكشنبه سياه است عرض كنم
1.ايشان در آن روز مخالف اين طرح صحبت كردند
2.پس از تصويب آن طرح عده اي دور مجلس جمع شدند و به قول رهبري عزيز شعارهاي تندي هم دادند
حال سوال بنده اينجاست كه جماعت با بصيرت!!!كجا بودند وكجا هستند زمانيكه دكتر نامه رهبري را يك هفته محل نگذاشتند تا دفتر رهبري مجبور شد نامه را علني كن؟
يا درباره عزل وزير اطلاعات رهبري ابتدا به رئيس جمهور نامه نوشتند طبق معمول ايشان اهميت ندادند ورهبري به خود مصلحي درباره ابقايشان نامه نوشتند و بعد دكتر يك هفته .....
چرا اين جماعت نرفتند جلوي ميدان پاستور تجمع كنند و شعار بدهند؟؟