جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

استقبال سایت میرحسین از اظهارات کلینتون

شنبه ۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 192856
در فضای بی تفاوتی اغلب محافل اپوزیسیون به مصاحبه وزیر خارجه آمریکا، سایت کلمه از این سخنان استقبال کرد.

به گزارش روزنامه کیهان این پایگاه اینترنتی وابسته به شماری از فتنه گران فراری مقیم لندن و پاریس، درباره اظهارات هیلاری کلینتون نوشت: با مصاحبه اخیر کلینتون با بی بی سی و صدای آمریکا بخوبی مشخص شد چرا انقلابهای منطقه چنان زود همچون انقلابهای رنگی در جمهوری های سابق اتحاد جماهیر شوروی به نتیجه رسیده اند ولی جنبش سبز ایران همچنان در محاق مانده است چرا که رهبران راستین این جنبش برخلاف عروسکهای پاریس نشین و لندن نشین دست نیاز به سوی غرب و آمریکا دراز ننموده اند. آنها تکیه شان تنها به ایمان خود و پشتیبانی مردمشان بود. در ایران از دلارهای آمریکایی خبری نبود. فراموش نکنید که حتی در مصر نیز نه چون لیبی به آشکارا ولی در خفا کمکهای مالی و اطلاعاتی بسیاری از آمریکا به معترضین داده شد تا بعد از پیروزی سهم خویش را از کمکها باز پس گیرند.
در حالی که اوباما رویکرد لجوجانه و معترضانه، میرحسین موسوی را ستایش برانگیز و الهام بخش خوانده بود، کلمه با وقاحتی بی نظیر نوشت: موسوی بر خلاف [امام] خمینی عزیزش، حتی یک مصاحبه با مطبوعات غربی انجام نداد. او از تاریخ مشروطه تاکنون برای اولین بار جنبشی را در ایران بنا نهاد که سرمایه ای جز ایرانی داخل و خارج وطن ندارد. جنبش سبز بسیار ژرف تر از آن چیزی است که حتی رهبران انقلاب های منطقه قادر به درک آن باشند.

گفتنی است گردانندگان کلمه مصداق واقعی «عروسک های پاریس نشین و لندن نشین که دست نیاز به سوی غرب و آمریکا دراز نموده اند» هستند و بارها به طور علنی و در کنار برخی فتنه گران درون کشور، مورد حمایت سران رژیم های استکباری قرار گرفته اند. کلمه همچنین در حالی به بدگویی علیه انقلاب های رنگی آمریکا پرداخته که فتنه سبز و بازی با رنگ سبز، مرحله پیشرفته تر و البته ناکام کودتای مخملی و رنگی به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و مدعیان اسلام سبز کارشان به خط کشیدن روی عنوان اسلام در عبارت جمهوری اسلامی ختم شد...

..گفتنی است که برخلاف ادعای سایت کلمه، هیلاری کلینتون با صراحت به حمایت آمریکا از فتنه 88 اعتراف کرد و تاکید کرد سران فتنه از آمریکا خواسته بودند که حمایت خود را علنی نکند ولی این حمایت مالی، تبلیغاتی و سیاسی برملا شد و علاوه بر اسناد موجود، مقامات آمریکایی و اسرائیلی نیز بارها بر آن تاکید ورزیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *