دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مجبورشویم بدون آب و برق افتتاح می‌کنیم

دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 190182
فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اگر نصب انشعاب آب، برق و گاز واحدهای مسکونی مهر تهران طولانی شود، مجبوریم آنها را افتتاح کنیم گفت: در استان تهران و در شهرهای جدید پرند، پردیس و هشتگرد در مجموع ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر به دلیل نداشتن آب، برق، گاز و فاضلاب هفته‌هاست که منتظر افتتاح هستند.

جمشید نورصالحی در پاسخ به این سؤال که قرار بود ۱۰ هزار مسکن مهر تا پایان شهریور ماه در استان تهران افتتاح شود افزود: ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر منتظر نصب شدن انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب هستند افتتاح شوند.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی آماده افتتاح هستند و به محض نصب انشعابات افتتاح می‌شوند ادامه داد: چنانچه نصب انشعابات آب، برق و گاز این واحدهای مسکونی طولانی شود مجبور هستیم که این واحدهای مسکونی را افتتاح کنیم.

نور صالحی تائید کرد: دستگاه‌های ذیربط و پیمانکاران آب، برق و گاز در حال کار در این شهرهای جدید (پرند، پردیس و هشتگرد) هستند بنابراین چون روند ساخت و ساز از روند تأسیسات زیربنایی و نصب انشعابات سریعتر بود واحدهای مسکونی زودتر به مرحله افتتاح رسیده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: عقب ماندن نصب انشعاب آب، برق‌و گاز به دلیل نبود اعتبار نیست بلکه چون دستگاه‌ها دیرتر و با تأخیر کار را شروع کردند در نتیجه از روند ساخت مسکن مهر نیز عقب ماندند.

توقف ساخت مسکن جدید در پرند به مدت دو سال

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سؤال که به گفته وزیر راه و شهرسازی دیگر پروژه جدیدی در پرند آغاز نخواهد شد آیا زمانی برای این موضوع در نظر گرفته شده است گفت: تا زمانی که تقاضا برای مسکن جدید در پرند وجود نداشته باشد برای ساخت مسکن جدید در پرند اقدام نخواهد شد.

نورصالحی افزود: فعلا صبر خواهیم کرد تا تقاضای جدید ایجاد شود بنابراین به نظر می‌رسد تا ۲ سال پروژه جدید شهر پرند اجرا نشود.

وی ادامه داد: علاوه بر ۳ فاز قبلی در پرند در حال حاضر ۹۵ هزار مسکن در فازهای مختلف در حال ساخت است بنابراین این میزان واحدهای مسکونی ۵۰۰ هزار نفر را پوشش می‌دهد.
به گفته وی، شهر پرند برای جذب ۷۰۰ هزار نفر پیش‌بینی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *