يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱۲

عضويت 200 نماينده مجلس در هيات مديره شرکت‌های شستا !

يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 216688
شنیده ها حاکی است حدود 200 نماینده مجلس شورای اسلامی که غالبا در مرحله نخست انتخابات مجلس نهم ناموفق بوده اند، عضو هیات مدیره شرکت های شستا، وابسته به سازمان تامین اجتماعی هستند.
به گزارش جهان، آنچنان که اکوفارس نوشته است، "برخی چهره های صاحب نفوذ در مجلس نیز گروهی از وابستگان خود را در شرکت های شستا مشغول به کار کرده اند که نگرانی آنان نیز طی هفته های اخیر تشدید شده است."

شستا، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، در شمار غول های اقتصادی کشور است.

عضويت 200 نماينده مجلس در هيات مديره شرکت‌های شستا در حالی است که در همین حال جمع دیگری از نمایندگان، موضوع استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل انتصاب سعید مرتضوی به سمت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را مطرح کرده اند.

پرویز سروری، نماینده مردم تهران در مجلس و از طراحان استیضاح، در این باره گفته است: متاسفانه با تغییرات پی درپی مدیریتی در چند سال اخیر شاهد کاهش بهره وری و استفاده بهینه از این سازمان هستیم و افرادی که تجربه لازم را ندارند برای تصدی این سازمان معرفی می شوند. احساس می شود که سازمان تامین اجتماعی به مانند کارگاه آموزش شده است که افراد با حضور در آن آموزش لازم را فرا می گیرند و در دستگاههای دیگری اعمال مدیریت می کنند.

سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران که در پرونده حادثه کهریزک متهم بود، در زمینه‌های «معاونت در قتل»، «نقض حقوق شهروندی» و «هتک حیثیت ناجا» تفهیم اتهام شده است و احتمالا به زودی به محاکمه خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
ممنون از اینکه فارغ از انتصاب نابخردانه سعید مرتضوی از وضعیت شستا هم کمی نوشتید. واقعیت این است که در مقایسه با فساد حاکم بر شستا و شرکتهای زیر مجموعه آن، انتصاب مرتضوی همچون کاهی در مقابل کوه است. با این خبری که درج کردید دیگر نمی توانم بگویم آقایان نماینده، فقط می گویم آقایان زاکانی، توکلی و چند نماینده مستقل دیگر، خواهشا طرح تحقیق و تفحص از شستا را کلید بزنید و به نظر من مطمئن باشید که فسادی بزرگتر از فساد 3000 میلیاردی از درون آن بیرون خواهد آمد.
اگر تا بحال نمی دانستی و در مجلس بودی که وای به حال ما که چنین نماینده ای داریم و اگر می دانستی و الان برای اغراض سیاسی پته را روی آب می ریزی که وای به حال شما
Iran, Islamic Republic of
الان مشخص شد چرا مجلس با مرتضوی مخالفت می کند زیر نمایندگان می خواهندخودشان صاحب نفوذ در تامین اجتماعی باشند و اگر مشکل مدیریت مرتضوی بود وی الان هم رئیس ستاد مبارزه با کالای قاچاق بود پس مشکل مدیریت مرتضوی نیست و حتی محاکمه وی نیز مشکل نیست زیرا صرف محاکمه کسی را بی صلاحیت نمی کند و صرف اتهام معنایش جرم نیست بلکه مشکل شستا و تامین اجتماعی است
با سلام به شما دوستان عزیز جهان نیوزلطفا اسامی این نمایندگان زحمت کش ! را اعلام کنید تا مردم هم از آنها تشکر کنند. مطمن باشید این کار شما رضای خداوند و ملت را در پی دارد.
فكر كنم بجاي كاسه يه تشت زير نبم كاسه ست
Iran, Islamic Republic of
این دویست نفر چه ربطی به مرتضوی دارند؟ نگران نباشند هر کسی جای شیخ الاسلام و مرتضوی بیاید آنها را به همان دلیلی که قبلی ها آورده اند، حفظ خواهد کرد؛ منتشان را نیز میکشند!
Iran, Islamic Republic of
"اگر تا بحال نمی دانستی و در مجلس بودی که وای به حال ما که چنین نماینده ای داریم و اگر می دانستی و الان برای اغراض سیاسی پته را روی آب می ریزی که وای به حال شما"


با این استدلال شما پس هر زمانی نماینده بخواد دنبال حق بره و از این پته ها رو آب بریزه متهم به سیاسی کاری هست نه؟!
دارن یه لقمه بسیار بزرگ نون حلال در میارن بابا مگه چیه؟

به زمان بگویید تند تر بگذرد من میخواهم زودتر پیر شوم و بمیرم.
افتخار می کنیم به داشتن چنین نمایندگانی که بعضا برای رفع استضعاف!!! از خود و خانواده محترم شبانه روز در تلاشند!
آقايان محترم
لطفا نگاهي به عكس شهيد آويني در صفحه اول سايت بيندازيد كه دل هر انسان آزاده اي را بدرد مي آورد شهدا نرفتند تا ما براي پست ومقام رقابت كنيم بلكه آنها رفتند تا ما خود رابهتر بشناسيم وحافظ خون آنها باشيم

صلاح كار كجا ومن خراب كجا
Serbia
شستا غول سرمایه دار شدن مدیرای ما!!! خدا به ما توفیق بده یک نسیمی از در ورودی این شرکت عظیم به جیب ما بوزد!
Iran, Islamic Republic of
پس با این شرایط استیضاح یعنی کشک
خوبه دیگه فردا باید از مرتضوی هم تقدیر و تشکر کنن
مشکل اینکه تو مملکت قحط الرجاله(اونم به معنای واقعی کلمه)
ان‌شاءالله آقا امام زمان به فریادمون برسه