شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۲

ماجرای خمینی ‌شهر در مستند "شوک"

شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 178500
مهر: تهیه‌کننده برنامه "شوک" از ساخت مستندی درباره حادثه‌ای که در اصغرآباد خمینی شهر اتفاق افتاد، خبر داد.

فرشاد شکیبی تهیه‌کننده "شوک" که سری سه قسمتی "سودای شهرت" از این برنامه با استقبال بسیار روبرو شد، درباره موضوع برنامه بعدی این مستند گفت: ماجرای تجاوز گروهی خمینی شهر دستمایه ساخت قسمت تازه برنامه قرار گرفته است و برای ساخت آن سیر این پرونده از ابتدا تا انتها را بررسی کرده‌ایم.

وی افزود: گفتگو با افراد مختلفی که به نوعی در این پرونده دخیل بوده یا اطلاعاتی از ماجرا داشتند در طول یک هفته‌ای که در اصفهان به سر بردیم انجام شد و ماحصل آن یک مستند ۴۰ دقیقه‌ای است که به زودی از شبکه سوم پخش خواهد شد.

تجاوز ۱۲ تن از اراذل و اوباش در حال شرب خمر به تازگی در باغی در اصغرآباد خمینی‌شهر اتفاق افتاد که اراذل در آن با بستن دست و پای مردان خانواده و انتقال آن‌ها به گوشه‌ای از باغ، زنان و دختران را به اتاقی دیگر برده و آنها را آزار دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اتفاق هولناکی بود و مسببین آن باید به سزای عمل خود برسند اما باید این مسئله را فراموش نکرد که چرا این افراد (خانمها) با آن وضعیت بد ظاهری در آن مهمانی یا ... ظاهر میشوند و باعث تحریک عده ای شده و آن وضعیت بوجود می آید شاید بگویید ( ملک شخصی و.....) ولی رعایت نکاتی لازم است متاسفانه این افراد رعایت نکرده بودند
آخرش این که زن ها مقصر بودند و حق شان بوده است. همین را می خواهید بگویید. نه ؟