شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۴
۱۳

رونمایی از چادر جدید در رسانه ملی +عکس

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 396201
اما اینبار صدا و سیما در اقدامی دیگر مدلی از چادر را با نمایش دادن بر سر یک گوینده خبر به نمایش در آورد که نامش هنوز رونمایی نشده اما مدلش را رسانه ملی در اخبار شبانگاهی به نمایش گذاشت.
به گزارش جهان به نقل از شهدای ایران؛ در طول تاریخ انقلاب دشمن با انواع روشها اعم از راه اندازي شبکه هاي مبتذل ماهواره اي، ساختن سي دي هاي مستهجن و ترويج آنها در سطح جامعه، قاچاق مواد الکلي، تبليغ و ترويج پارتي هاي مختلط دختران و پسران، حمايت از جريانات فمنيستي و... قصد داشته تا ضمن مقابله با اعتقادات اسلامي و به ابتذال کشاندن جوانان، جامعه ايران را سرگرم مسائل بي ارزش کرده و آن را از دستيابي به آرمانهاي خود باز دارد.

یکی از مقولاتی که همواره در تهاجم فرهنگی مورد حمله واقع شده است، بحث عفاف و حجاب بوده است. تاجایی که دشمن با نفوذ در طرح و برنامه های نهاد های فرهنگی کشور در اجرای نقشه های شوم خود موفق شده است.

صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی که مخاطبانش همه اقشار مردم هستند، بیش از هر نهاد فرهنگی دیگر متولی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است اما در مرحله عمل انگونه که باید موفق نشده و شاید بتوان گفت دست های تهاجم فرهنگی دشمن از آستین صدا و سیما به راحتی نقشه های خود را اجرایی می کند.

نمایش مدل های مختلف چادر، عربی، ملی، دانشجویی، قجری، خبرنگاری و.... و همچنین مجبور کردن برخی مجریان به پوشش چادر های رنگی که با اعتقادات و باورهای بانوان محجبه همخوانی نداشت از جمله اقدامات صدا و سیما در این چند سال بوده که مورد اعتراض بسیاری از دوستداران فرهنگ کشور قرار گرفت، حذف تدریجی چادر های ساده و مشکی که مورد استفاده بانوان محجوب کشور قرار می گرفت، نتیجه ترویج مدل هایی از چادر بود که شاید نامشان را بتوان مانتوهای عبایی و گشاد گذاشت.





اما اینبار صدا و سیما در اقدامی دیگر مدلی از چادر را با نمایش دادن بر سر یک گوینده خبر به نمایش در آورد که نامش هنوز رونمایی نشده اما مدلش را رسانه ملی در اخبار شبانگاهی به نمایش گذاشت.

حال سوال این است که چرا رسانه ملی که مهمترین نقش فرهنگی را در کشور دارد نسبت به مقوله ترویج عفاف و حجاب و فرهنگ حجاب فاطمی به این سادگی رفتار می کند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


د.بابایی
Iran, Islamic Republic of
باسلام. میخواستم بدانم آیا با نمایش انواع چادر که هم پوشش را کاملا" حفظ میکند و هم تنوعی برای خانم هاست مشکلی بوجود می آید ؟ ...
اگه جلب توجه کنه و ظاهر جذابی داشته باشه ایراد نداره؟!!! حالا حتی اگه همه جای بدن رو هم بپوشونه!
ابراهیم
سلام
یک صفحه مطلب نوشتید ولی نگفتید دلیل بد بودنش چیه؟
به نظر شخص بنده که هیچ مشکلی نداره بسیار هم با حجاب بود
Iran, Islamic Republic of
با سلام حجاب برتر نباید حجم بدن را نمایان کند.
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی آنچه که نباید در حجاب درست نمایان باشد برجستگیهاست وگرنه حجم را که نمی شود مخفی کرد. یعنی یک انسان صد کیلویی با قد 180 سانت را در قالب یک بچه 20 کیلویی نشان بدهند؟؟
کسی که می خواهد حجم بدنش پیدا نباشد باید از خانه بیرون نیاید.
خیلی هم خوب و زیبا
علی
Iran, Islamic Republic of
حجاب این خانم گوینده خبر که خیلی خوبه چه اشکالی توش هس مگه ؟؟؟؟؟
جهان نیوز دیگه الکی گیر نده دیگه
امیر
اینکار یعنی یک شروع خوب برای کار فرهنگی که از حرف به عمل تبدیل شده است.هر چند از صدا و سیما انتظار کار عمقی تر میره...
Iran, Islamic Republic of
جهان الكي گير نده
تمام خانواده من چادر سنتي دارند ولي به نظر منم چادر توي عكس چادر خوبيه.
پرستو
من یک زنم و اتفاقا خودم هم چادر ساده و هم عربی می پوشم. من اصلا تفکر متحجرانه ندارم ولی چیزی که این خانم پوشیده نمی توان چادر نام گذاشت. دقیقا کارکرد مانتو را دارد. ضمن اینکه براقی آن هم بیشتر جلب توجه کننده است. ضمن اینکه جنس این چادرها کن کن و بسیار نازک است که حالت سفتی لازم را ندارند و با چسبیدن به بدن باعث مشخص شدن برجستگی های بدن می شود. چنانچه در مورد این خانم مجری هم این اتفاق افتاده است.
به نظر من اگر این خانم مانتوی ساده و گشادی ای که اغلب گویندگان خبر می پوشند را می پوشید، بسیار پوشیده تر بود.
یک مسلمان واقعی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کار بسیار خوب و پسندیده ای است. هم زیباست و هم پوشش اسلامی را به طور کامل رعایت می کند
زنان کلا با مدل اخت عجیبی دارند .این چادر هم با توجه به ظاهرش که خیلی تنگ و غیر معمولی نیست شاید بتواند بعضی خانمها را جذب کند .البته اگر حجم بدن را نمایش دهد اشکال دارد . صد البته بهتر از این مانتوها وساپورت است .قبول دارید.
مرجان
Iran, Islamic Republic of
با سلام به همه.
من خودم چادر عربی می پوشم اما یک هزارم این چادر بدن نما نیست.از نظر من چادر مناسبی سر نکرده و منم با اون دوستمون که گفتن یه مانتو رسمی تن می کرد خیلی محجوب تر بود.لازم به ذکر است که اسلام با این پوششها از بین می رود نه اینکه جذابتر شود....
با تشکر