پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

گاردين سخنراني كامرون را به بادانتقاد گرفت

سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 181632
يك روزنامه انگليسي با اشاره به سخنراني ديروز كامرون درباره اعتراضات هفته گذشته از وي انتقاد كرده و سخنانش را بر روي جوانان بي تاثير دانست.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه گاردين، جواناني كه در سخنراني دوشنبه "ديويد كامرون " در حوزه انتخابيه "ويتني " حضور داشتند با سخنان وي مشكل داشتند.

اين روزنامه انگليسي با بيان اينكه سخنراني بزرگ كامرون تاثيري بر جوانان نداشت تاكيد كرد اين سخنراني با عجله طراحي شده بود و هيچ چيز خارق العاده‌اي نداشت.

نخست وزير انگليس ديروز در واكنش به اعتراضات مردمي هفته گذشته خواستار خشونت و سركوبگري بيشتر شده بود در جديدترين اظهارات خود پرداختن به جامعه از هم گسسته انگليس را اولويت سياست خود دانست.

وي گفت در نظر دارد تا زندگي‌هاي 125 هزار خانواده مشكل دار انگليسي را به منظور ترميم "جامعه از هم گسسته " انگليس تغيير دهد.

گاردين در ادامه با انتقاد از انتخاب محل سخنراني كامرون كه در غرب آكسفورد قرار دارد و به هيچ وجه به آن جامعه گسسته‌اي كه نخست وزير انگليس شبيه نيست نوشت: ويتني تكه‌اي از انگليس است كه اصلا به نظر نمي‌رسد در يك صبح تابستان يا حتي زمستان از هم گسسته باشد.

كامرون ديروز تاكيد كرد: اين ناآرامي‌ها به موارد نژادي ارتباطي نداشتند. اين ناآرامي‌ها درباره برنامه رياضت اقتصادي دولت نبود. اين اعتراضات براي پول نبود.

وي افزود: اصلاحات آينده در انگليس را بايد از خانواده و پدرو مادرها شروع كنيم. شيوه‌هاي مراقبت از فرزندان را بايد به روز كنيم و افزايش دهيم. در حال حاضر اعتماد به امنيت انگليس در پايين‌ترين سطح قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *