سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

نارضايتي كاشاني از عملكرد پرسپوليس برابر تراكتورسازي

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 72974
جلسه مشترك كادر فني و سرپرست باشگاه پرسپوليس، ظهر امروز(چهارشنبه) در باشگاه پرسپوليس برگزار شد.
به گزارش سرویس ورزشی جهان ، در اين جلسه كه همراه با صرف ناهار و با حضور حبيب كاشاني، محمود خوردبين، زلاتكو كرانچار، حسين عبدي، توميسلاو ايكويچ و احمدرضا عابدزاده برگزار شد، آخرين وضعيت پرسپوليس ارزيابي شد و مسايل و مشكلات تيم مورد بررسي قرار گرفت. 

در اين جلسه حبيب كاشاني با بيان اينكه نتيجه بازي با تراكتورسازي رضايت بخش است، عملكرد كلي تيم را قابل قبول ندانست كه كرانچار، به عنوان سرمربي و ديگر اعضاي كادر فني، توضيحات لازم را در ارتباط با اين موضوع ارائه دادند. كاشاني به همرا كادر فني همچنين اقبال مردم به احمدرضا عابدزاده را در نظرسنجي برنامه 90 به او تبريك گفتند.

*كرانچار: تيم ما سازماندهي دارد
در ادامه اين جلسه زلاتكو كرانچار با پذيرش برخي ايرادات كارشناسان به عملكرد فني تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: نيمه اول بازي با تراكتورسازي بسيار پر فراز و نشيب بود و مي توانست براي ما سنگين تمام شود.
سرمربي پرسپوليس با اشاره به برنامه هاي خود براي بهبود وضعيت تيم، افزود: البته بايد بگويم تيم ما تاكتيك، تكنيك و سازماندهي را با هم دارد و مطمئن هستم اين مجموعه با گذشت زمان همه پتانسيل خود را بروز خواهد داد.
كرانچار تأكيد كرد: براي استفاده از همه بازيكنان برنامه دارم و جز چند بازيكن ثابت، بقيه به تناسب و برحسب برنامه و نيازهاي ما وارد تركيب مي شوند.
وي در اين جلسه گزارشي از وضعيت كنوني تيم پرسپوليس ارائه داد و به بيان نقاط ضعف و قوت تيم پرداخت.
در اين جلسه همچنين حسين عبدي، احمد رضا عابدزاده و توميسلاو ايكويچ نيز به بيان نظرات خود پرداختند. همچنين حبيب كاشاني از زلاتكو كرانچار خواست نظرات خود را در ارتباط با نيم فصل مشخص و بازيكنان مورد نياز و بازيكناني كه در برنامه هاي وي حضور پر رنگي ندارند، را اعلام كند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *