يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

تخم‌مرغ‌هاي اروپايي در بازار ايران

دوشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 191216
رييس سازمان دامپزشكي كشور گفت: متقاضيان واردات تخم‌مرغ؛ كشورهاي آلمان، هلند، بلژيك، اسپانيا و روسيه را به عنوان گزينه‌هاي انتخابي براي واردات پيشنهاد داده‌اند كه در صورت رعايت ضوابط و اصول بهداشتي موردنظر سازمان دامپزشكي در اين كشورها، واردات تخم‌مرغ از اروپا آغاز خواهد شد.

محسن دستور در گفت و گو با ايسنا، اظهار كرد: كارشناسان دامپزشكي در بخش واردات، ابتدا واحد توليدي و مبدا را از نظر شاخص‌هاي بهداشتي بررسي مي‌كنند و بر تمامي مراحل بسته‌بندي، حمل و نقل و توزيع نظارت دارند.

به گفته وي پس از واردات علاوه بر بررسي مستندات، براي بار دوم نمونه برداري و به آزمايشگاه ارسال مي‌شود و در صورتي كه نتايج حاكي از سلامت محصول باشد اجازه عرضه و مصرف داده مي‌شود.

دستور خاطرنشان كرد: هم‌اكنون واردات تخم مرغ از كشور تركيه بيشتر از يك هفته طول نمي‌كشد و گمرك نيز در مراحل ترخيص اين محموله‌ها تسريع مي‌كند تا محصول در كوتاهترين زمان به دست مصرف‌كننده برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آلودگی تخم مرغ های آلمانی رفع شده ؟
خود اروپایی ها احتیاط می کنند.
Portugal
باسلام. سالهاست که در خارج از کشور زندگی می کنم قسم می خورم یکبار هم تخم مرغی که خریدار کرده ایم فاسد نبوده است ضمن آنکه کیفیت آن نیز بسیار بسیار بالاتر از تخم مرغ های داخل کشورمان است و قیمت آن هم مناسب است.
به منفعت طلبان فرصت طلب تولید کننده داخل کشور که هر روز به بهانه ای بدنبال سودجویی خود هستند، رحم نکنید.
متشکرم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اكثر كارخانه داران وصنعت گران كشور ما دلالاني هستند كه نه كيفت كالاي خود را بالا مي برند وبلكه فقط گران فروشي مي كنند
و سزاي انسان گران فروش هم نخريدن است وبس .