دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

تصویب قیمت 630 تومانی شیرخام

يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 206011
یک عضو کارگروه کنترل بازار گفت: در جلسه دیشب این کارگروه قیمت شیر خام پس از بحث و بررسی طولانی 630 تومان تعیین شد و به گمرک دستور داده شد تمام کالاهای دپو شده از جمله فولاد و گوشت را برای عرضه به بازار آزاد کند.

این عضو کارگروه کنترل بازار در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در جلسه شب گذشته این کارگروه قیمت شیر خام 630 تومان تعیین شد و برای تعیین این قیمت بحث و بررسی فراوان بین نماینده دامداران، کارخانجات لبنیات و همچنین سازمان حمایت صورت گرفت.

وی افزود: سازمان حمایت موظف شد تا قیمت شیر پاستوریزه و سایر محصولات لبنی را بر این اساس تعیین و اعلام کند.

این عضو کارگروه کنترل بازار که نخواست نامش فاش شود، گفت: مصوب شد تا تمام کالاهایی که در گمرک هستند آزاد و در سطح بازار عرضه شوند که از این جمله می‌توان به فولاد و گوشت اشاره کرد که در حال حاضر در گمرک مانده است و باید هر چه سریعتر در سطح بازار عرضه شود.

وی افزود: کالاهای وارداتی که از ارز مرجع استفاده کرده‌اند به هیچ وجه حق افزایش قیمت ندارند و در صورت هرگونه افزایش قیمت با برخورد جدی تعزیرات مواجه می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *