شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
انتقال بازیکن قرضی با توافق سه طرفه امکان دارد

جعفر‌پور رسما به پرسپولیس پیوست

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب: 388795
مهدی جعفر‌پور به جای حسین ماهینی که کارت معافیتش باطل شد به پرسپولیس پیوست.
به گزارش جهان نيوز ، مصطفی شهبازی در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه مهدی جعفر‌پور که یک بازی برای تیم شهرداری تبریز انجام داده بود چگونه توانست پیش از نیم‌فصل به پرسپولیس بپیوندد گفت: هیأت‌رئیسه سازمان لیگ مصوب کرد باشگاه‌هایی که کارت معافیت‌شان باطل شده می‌توانند پیش از رسیدن زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل به جای بازیکنانی که به این ترتیب از دست داده‌اند بازیکن جدید بگیرند و مهدی جعفر‌پور هم به جای حسین ماهینی که کارت معافیتش باطل شد به پرسپولیس پیوست.

وی ادامه داد: باشگاه‌هایی که بازیکن سرباز دارند اما هنوز کارت معافیت آنها باطل نشده حق استفاده از این قانون را نخواهند داشت.

شهبازی در مورد انتقال قرضی حسین ماهینی به پرسپولیس از ملوان و یا آرش افشین به فولاد گفت: قوانین بازیکن قرضی هیچ تغییری نکرده است و بازیکنی که قرضی بخواهد به تیم دیگری برود باید با توافق سه‌ طرفه این کار انجام شود یعنی توافق باشگاه گیرنده، باشگاه دارنده و خود بازیکن بر سر این انتقال قرضی توافق کنند. حسین ماهینی یا هر بازیکن دیگری وقتی می‌تواند در میدان حضور پیدا کند معنایش آن است که مشکلی برای حضور در فوتبال ندارد و امکان انتقال قرضی او هم وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *