دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۶۹

نقویان: نمی دانم این گزارشها را چه کسی به رئیس جمهور می دهد؟

سه شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 174459
حجت الاسلام نقویان در یک برنامه تلویزیونی از یکی از سخنان رئیس جمهور انتقاد کرد.

وی که امروز در برنامه زنده "سمت خدا" شرکت کرده بود در باره صدقه و انفاق سخن گفت و با تاکید بر قناعت و پرهیز از ریخت وپاش از مردم خواست به محرومین و مستمندان کمک کنند.

نقویان در بخشی از سخنانش با اشاره به این سخن احمدی نژاد که گفته بود در ایران هیچ کس گرسنه نمی ماند گفت نمی دانم این گزارش ها را چه کسانی برای رئیس جمهور تهیه می کنند.

وی در تکمیل اظهاراتش از زنی به شدت فقیر سخن گفت که برای سیرکردن شکم اعضای خانواده اش هیچ درآمدی ندارد و به ناچار ، تن فروشی می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگه آدرسشو بده به نهادهای مسوول. ولی وقتی کسی به ایشان مراجعه کنه میگه من از فلان دوستم شنیده بودم که آدم مطمئنی بود. آخه آقای نقویان ما هرچه ضربه خوردیم از همین مطمئن گفتن ها خوردیم وگرنه تکلیف دشمن که روشنه!
Iran, Islamic Republic of
آقاي نقويان اشتباه کرد!
ايشان بهتر است در موضوع برنامه صحبت کند ، هر حرفی را در هر برنامه ای نمی شود گفت. ولو انتقاد ايشان به رييس جمهور وارد باشد.
Iran, Islamic Republic of
منظور آقای رییس جمهورم همین بود دیگه!
هرکس به هر طریقی که هست خودشو سیر نگه میداره!
یکی تن فروشی
یکی جن فروشی
چند وقته که حالم بهم میخوره از این وضعیت!

دلخوشیمون به یه آقاست که تک و تنها داره از دوستو دشمن به دل میکشه
Iran, Islamic Republic of
اون خانم تن فروش و بچه هاش یارانه نمی گیرن؟ اقای نقویان یه کمی فکر کنن بعد حرف بزنن خوبتره
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور نگفته که در ایران فقیر نیست اگر دوباره به آرشیو سخنرانی دکتر توجه شود دکتر خودش فقرا را بیشتر از هرکسی در سفرهای استانی دیده بلکه منظور احمدی نژاد توزیع نقدی رایانه ها به همه مردم (فقرا) بود
Iran, Islamic Republic of
مگه نقویان کارشناس اقتصاده؟
Iran, Islamic Republic of
این نتیجه حرف های نابجای رئیس جمهور است که تحمل منطقی ترین افرادی که می شناختیم هم لبریز شده و از هر فرصتی برای نهیب زدن به ایشون استفاده میکنند از سر دلسوزی است که به اینصورت مطرح میشه وگرنه برای تخریب راههای سهل و ساده فراوونه خواهش میکنم توجه کنید!
Iran, Islamic Republic of
از این آدم ها زیاد است که آقای نقویان فقط یکی شو گفت.
سلام
واقعا من نمی دونم این گزارشات رو چه شخصی به آقای رییس جمهور میدهد من خودم از طرفداران پروپاقرص ایشان هستم ولی گزارش ایشان خلاف واقعیت است خانواده ای را می شناسم که از بس چیزی نخوردند زخم معده گرفته اند و .... خداوند انشالله در آخرت ما را شرمنده مادرم زهرا(س) نکند چه بسیار هستند که بی حساب و کتاب پول بیت المال را خرج می کنند و کسانی هستند که نان شب ندارند .
Iran, Islamic Republic of
يعني آقاي نقويان با اين كه مي داند ايشان براي نياز مالي تن قروشي مي كنند هيچ كاري از دست خودشان هم بر نمي آيد؟
Iran, Islamic Republic of
من برنامه اقای نقویان را ندیدم در سمت خدا ولی اگر چشم وگوش باز کنیم خواهیم دید این چنین مسائلی را در حکومت خودمان اگر میخواهید بدانید کمی در خیابان های شهر قدم بزنید همه چیز دستتان میاید ویا فیلم مستندی که اقای ده نمکی در مورد زنان اگر اشتباه نکنم زنان اخر الزمان بود را نگاه کنید همه چیز دستتان می اید چرا مثل کک سر خود را زیر برف کرده ایم
Iran, Islamic Republic of
حتما اوون خانم تن فروش قبل یارانه ها این کارو می کرد، ایشالله با یارانه های دولت و یک کم قناعت، دیگه نیازی به این کار نداره حاجی.
تازه فکر نکم این مطالب برای بیننده ترغیب به روحیه قناعت بکنه
بابا شما عجب آدمايي هستينا
مثل اينكه به اصل صحبت ايشون توجهي ندارين
يعني به نظرشما هيچ كس تو ايران گرسنه نيست؟
واقعا؟
يعني براي يه خونواده فقير با 1000تا مشكل 40هزارتومن يارانه چاره سازه؟
اون وقت اون يارانه بابت قبض و اينا مصرف نميشه؟تازه غيراز مشكلات ديگه
شما چقدر خوش بين هستيد بابا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيزي كه آدرس فرد فقير رو ميخواد به آرشيو سايتها مراجعه كنه و خبر بيرزني كه به همراه دو طفلش و جهت سير كردن شكم آنها اقدام به دزدي از فروشگاه كرده بود را بخواند
Iran, Islamic Republic of
عزیزی که گفتی مگه اون خانوم یارانه نمیگیره چرا میگیره ولی تو آدم به اصطلاح شهرنشین با پول یارانه می تونی توی این اوضاع زندگی کنی...
عزیز من تو فکر کن بعد حرف بزن...
Iran, Islamic Republic of
گدا نداریم همه وضعشون خوبه!!!!
Iran, Islamic Republic of
برادر من خرج زندگی یک چیزه ... سیر کردن شکم چیز دیگه ...
حقیقتا می توان گفت که در ایران کسی گرسنه نیست و این به منظور بی نیازی در مخارج زندگی نیست!
Kuwait
به نظر من برخی کامنت ها خیلی خیلی جانب دارانه گذاشته شده اند این که حرف رئیس جمهور کاملا حرف بی ربطی است اظهر من الشمس است نمی دانم کسانی که این کامنت ها را می گذارند آیا در جامعه دیگری زندگی می کنند؟.ضمنا حرف آقای نقویان هم کاملا مرتبط با موضوع برنامه که "صدقه و تشویق به یاری رساندن به افراد مستمند "بوده است هست.
Iran, Islamic Republic of
چرادنبال آدرس میگردیدزنان ومردانی که ازآشغال مغازه های میوه فروشی یواشکی میوه برمیدارندنمونه بارزاین آدمها.زمانی که مدیریک شرکت دولتی بامدرک دیپلم حقوقش چهاربرابریک کارمندلیسانس همان شرکت باشدمطمئنا میگویدفقیری درتهران وجودندارد.اگرفقیروجودنداشت که این همه دزدی وفسادوجودنداشت.
United Kingdom
با نفر ی 45 هزار تومان یارانه واقعا کسی گشنه نمی مونه روزی یک هایدا 1200 تومانی 30 روز میشه یارانه
Iran, Islamic Republic of
اولا صحبت رئیس جمهور رو کامل و درست بنویسید تا سوء تفاهم نشه. ایشون گفتن وقتی برای هر نفر ایرانی، حداقل 41000 تومان در ماه پول واریز میشود، طبیعتاً انقدر فقیر نخواهد شد که به نان شب محتاج باشد. الان بیش از 99 درصد ایرانی ها به صورت رسمی و با آمار دقیق با مشخصات و نام و ...، یارانه دریافت می کنند. این یک گام بسیار اساسی برای فقر زدایی در کشور هست. خیلی ها در ایران هستند که اقلیت مهاجر غیرقانونی هستن و یاهویت نامعلوم و نا مشخص دارن، اونها طبیعتا یارانه نمی گیرن. الان با نهادهایی مثل کمیته امداد و موسسات قرض الحسنه و بحث یارانه ها، طبیعتا هیچ فقیر مطلقی نباید در ایران پیدا بشه. باقی رفتارها به فرهنگ بر میگرده. خیلی ها زیاده طلب هستن، خیلی ها به همین تن فروشی و درآمد وافر اون عادت کردن، این ها کارهایی هست که امثال آقای نقویان باید اصلاح کنن
United States
ممنون از آقای نقویان عزیز بابت این اظهاراتشون...بالاخره یکی پیدا شد رسما اون حرف رئیس جمهور رو ببره زیر سوال...
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان انقدر ادم حسابی و ناحسابی هست که به دولت بپره محض رضای خدا شما دیگه به کار تخصصی خودت مشغول باش و تو حوزه هایی که زیاد تخصص نداری سکوت کن
اگر شما علما راست میگید خیلی به فکر مردمید بیاید بین جوونا تا مشکلات اعتقادیشونو با شما مطرح کنن و بیراهه نرن همین الان کسی بخواد به چهارتا مثل شما دسترسی پیدا کنه غالبا باید از 7 خوان رستم بگذره یا برای یه جا دعوت کردن از چهار تا سرشناس از شما ها که جوونا بیشتر به حرفشون گوش میدن باید پاکت پر و پیمون تدارک ببینه
لطف کن اول مشکلات صنف خودتو اسیب شناسی کن دولت بپا زیاد داره
حاج اقا بالاخره امار رييس جمهور دقيق تر از شماست شما رو دعوت ميكنن كه در مورد مسايل شرعي صحبت كنين نه زير سوال بردن امار ريس جمهور
Lebanon
دم حاجي گرم خدائيش حرف دل رو زدند.
Iran, Islamic Republic of
شاید کسانیکه این گزارشهارو تهیه میکنن راست میگن بنده های خدا گزارششون رو از ولنجک قیطریه زعفرانیه تهیه کردن نیمدن جنوب تهران وبقیه مناطق محروم کشور ببین مردم دارن چه جوری زندگی می کنن.
Iran, Islamic Republic of
بابا چرا خلط مبحث می کنید.خوب با یک حساب سر انگشتی می توان فهمید که با پول یارانه ها هیچ کس محتاج نان شب نیست.اما اینکه این نان شب چه چیز باشد و از طرفی آیا محتاج نان شب نبودن به مثابه فقیر نبودن است چیز دیگری است.
همین مونده که آقای نقویان اظهار نظر کنند منظور آقای احمدی نژاد این بود که بعد از این که یارانه ها پرداخت شده است دیگر هیچ ایرانی گرسنه نمی ماند که این یک واقعیت است البته داریم کسانی را که در فقر به سر می برند ولی آیا با 40 هزار تومان نمی توان یک لقمه نان گرفت . این آقایان در مورد همه چیز اظهار نظر می کنند ولی کسی بخواهد کوچکترین انتقادی از اینها بکند به ضدیت با روحانیت و اسلام مواجه می شود. من نمی دانم امثال آقای نقویان در زمان خاتمی و هاشمی کجا بودند که فریاد بزنند.
درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اولا استفاده از واژه ناچار برا تن فروشي بسيار زشت است
ثانيا لطفا عزيزاني كه از قيمت يك ساعت منبر آقاي نقويان مطلعند كامنت بذارن تا ميزان دلسوزي ايشون براي فقرا مشخص بشه
United States
اين سخن اقاي احمدي نژاد در منتهاي هوشياري زده شد.
Iran, Islamic Republic of
جناب نقویان ، با اقدامات انقلابی دکتر احمدی نژاد به نظر من دیگر کسی در ایران گرسنه نمی خوابد اونهایی که شما مثال زدید زیاده خواهانی هستند که بخش زیادی از در امدشان صرف هزینه های غیر ضروری می شود. ضمنا من بچه جنوب استان کرمان هستم ، یکی از محروم ترین نقاط ایران ،در انتخابات 98درصد به دکتر احمدی نژاد رای دادند نمی پرسید برای چی؟
در رابطه با حرف های آقای نقویان باید بگم که لازم نبود موضوع زن را بیان کنن."یک چیزهایی نباید طوری بیان بشن که بیرون خانه هم بشنوند."
اما در مورد حرف های ریس جمهور، از اجماع شهود و عقول ما که مسلم میاد برخی از اطلاعاتی که به ایشان میدهند حداقل کامل نیست!
Iran, Islamic Republic of
بله چون همه گشنه اند هم سيرش هم گشنش
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید از آقای نقویان تشکر کرد
که حداقل یکم واقعیت ها رو بیان می کنه
حرف دل تمام مردم رو زد
من خودم بیش از 10 مورد خانواده ها رو می شناسم که نون شب ندارن
Iran, Islamic Republic of
آقای نقویان و بقیه دوستانی که به طعنه و کنایه سخن احمدی نژاد را زیر سئوال برده اند اول بگویند که ایشان دقیقا چه چیز گفته در ثانی نان شب را داشتن با بی نیازی فرق می کند. بالاخره این یارانه ها که داده می شود می تواند با صرفه جویی برای یک خانواده بی درآمد تا حدودی نیازهای اولیه را که همان نان شب باشد را بپوشاند. برخی می گویند نمی شود و این موارد هزینه برق و آب و گاز را نمی دهد معلوم است که اینان تصور دقیقی از فقر ندارند. راستی کسی که فقیر است و نان شب ندارد مثلا یخچال ساید بایساید و کولر گازی و ماشین لباس شویی و ماشین ظرفشویی و فر برقی و سرخ کن برقی و تلویزیون و وقت نگاه کردن به آن را دارد که هزینه برقش بالا باشد یا از شوفاژ و موتورخانه استفاده می کند که هزینه گازش بالا باشد خوب بالاخره هزینه این موارد می تواند کمکی باشد برای منبع درآمدی ناچیز که حداقل محتاج نان شب نباشد رئیس جمهور که نگفته همه مردم ما امکانات لوکس زندگی و امکان تحصیل و سفر و یا بهداشت همگانی را دارند گفته نان شب را دارند با یک حساب سرانگشتی می توان این سخن را پذیرفت که اگر کسی واقعا نان شب ندارد خوب دیگر امکانات زندگی را هم ندارد و بالاخره این یارانه ها را کجا مصرف می کند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عزیزی که دوست داری قیمت منبر آفای نقویان رو بدونی خوب بدونی با توجه به مشغلش اگه وقت بتونی ازش بگیری برات نه براتون رایگان صحبت میکنه .
من با هاش کار کردم .
از حرفای نقویان خسته شدیم
آقای احمدی نژاد از زمان اومدنش تا به امروز فقط به فکر فقرا بوده و رئیس جمهور مکتبی و عزیز ما حتی لباس رفتگر به تن کرد تا بگه اونها واسش عزیزترن تا پولدارا


آقای نقویان این حرفا رو تو زمان 2 خرداد میزدی که میزدن تو سر آدمای فقیر
کاش بجای نقویان فقط استا شهاب مرادی عزیز را می آردن تو برنامه های تلویزیون

من به شخصه عاشق تقوا و هوش و حرفای شهاب مرادی عزیز هستم.

شهاب مرادی عزیز ما بیا تو برنامه های تلویزیون..
Iran, Islamic Republic of
نقد منصفانه برای سالم ماندن فضای جامعه لازم و ضروریست و سخن آقای نقویان هم تا حدودی درست هست اما هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
بهتر بود اینگونه انتقادات رسانه ای نشود...
اون زمان دولتهای سازندگی و اصلاحات بود که یکسری روزبروز پول رو پولشون میذاشتن یه سری روز بروز گشنه تر میشدن

اما در دوره دکتر این اختلاف طبقاتی کمتر و کمتر شده
United States
نقویان استدلال هاش اصلا مستدل و منطقی نیست...بیشتر ادبی صحبت میکنه تا منطقی و علمی
ضمنا دستور ما از رهبر حمایت در کنار انتقاد دلسوزانه از رییس جمهوره ایشون تا چه حد حمایت کردند که حالا انتقاد میکنند؟
آقای نقویان در زمان خاتمی و هاشمی کجا بودند که فریاد بزنند.
Iran, Islamic Republic of
این دوستان باهوش که فکر میکنن با پول یارانه میشه نون شب تهیه کرد ایا از خاطر مبارکشون کرایه خونه و هزینه های دیگه زندگی مثل درمان و پوشاک و... نگذشته؟ حتما گذشته اما احمدی نژاد هر حرفی بزنه متخصصه و حرفش قابل قبوله
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده آقای نقویان از جاده انصاف خارج شده اند. بعضی از نظرات انتقادی نبایستی مارا به
دفاع از افراد ضعیف النفس وادارد و نا خواسته زیاده خواهی های عده ای را توجیه کنیم
Iran, Islamic Republic of
برای مظلومیت دکتر احمدی نژاد باید گریه کرد گریه
از حرف حق خسته نمی شویم
Iran, Islamic Republic of
طرح چنين موضوعي و ارتباط با فقر را اصلا قبول ندارم.
اگر بر فرض كه تااين حد فقير داشته باشيم دليل بر تن فروشي نميباشد و اگر يكي در صد هزار هم باشد يك استثنا بوده و نبايد اين روحاني طرح نمايد.
Iran, Islamic Republic of
الان چندمين بار است كه ايشان صحبتهاي دكتر احمدي نژاد را در برنامه سمت خدا به باد انتقاد و استهزاء ميگيرد. وقتي تلويزيون حاضر است براي يك ساعت خوانندگي جناب بنيامين 40 ميليون تومان پرداخت كنه شما حساب كن اين همه كارشناس و بازيگر و بازيكن كه روزانه به تلويزيون مي آيند چه هزينه اي به دنبال دارد. برادر نقويان بد نيست ابتدا دور بر خودتان را يك نظري بيندازي.
United Kingdom
قابل توجه کسانی که با چند همسری مخالفند. اگر مرد با غیرت و مسلمانی که دارای توانایی مالی مناسبی هم بود پیدا می شد و با چنین خانومی ازدواج میکرد، آیا باز گزینه فحشا، گناه و تن فروشی در برابر چنین زنی قرار می گرفت؟ امان از دست شیطان که حلال را در چشمانمان حرام و حرام را حلال جلوه می دهد!
آقای نقویان

من هم نمیدانم چه کسی تو برنامه مذهبی به شما گفته راجع به آمار رئیس قوه مجریه اظهار نظر کنید؟؟؟؟
تقویان با این حرفاش بی بی سی را خوشحال میکنه
من متاسفم واسه اظهارنظرهایی که آقای نقویان جدیدا میکنن
زنده باد احمدی نژاد که از زمان اومدنش فقرا روز های خوش را به چشم خودشون دیدن
برنامه سمت خدا مهمون دیگه ای نداره دعوت کنه؟

حاج آقا شهاب مرادی خیلی زیبا حرف میزنن ایشون بیان خیلی خوبه
Iran, Islamic Republic of
بابا کمی هم باید همدیگر راتحمل کنیم انتقاد حق تک تک ایرانی ها است یاد حرف دکتر خاتمی رییس جمهور سابق افتادم که گفت :زنده باد مخالف من
چرا تا حرف حق زده میشه پای اسلام را وسط میکشید؟انگار شما تو جامعه زندگی نمیکنید؟این همه فحشا و خود فروشی عامل اصلیش فقره برادران.چشاتونو باز کنید.کسی واقعیتو میگه منافق و نادان و کور دل نبینید!!!
من واقعا" متعجبم ازکسانی که چشم خود را برروی واقعیتها بسته اند این اشخاص حتما ازاشخاص نزدیک به احمدی نژادهستند درگذشته خوراک مستضعفین نان وپنیر خیار گوجه بود که الان....؟
خاتمی گفت زنده باد مخالف من !!!
پس کی بود به اون دانشجوی مخالفش گفت میگم بیان بندازنت تو گونی ببرنت ؟
Iran, Islamic Republic of
ایشون هم آمارهای دولت رو زیر سوال بردند؛ ظاهرا با ولایت سر و کاری ندارند؟!
اون کسی که هیچ چیزی نداره پول یارانه شو که داره ...
Iran, Islamic Republic of
احساس مي شود اختلاف طبقاتي با طرحهائي مثل سهام عدالت- مسکن مهر- هدفمندي يارانه ها- وام ساختمانهاي فرسوده - وام جايگزيني خود رو - مبارزه با دو يا چند شغله ها- وام اشتغال - سفرهاي استاني - کم کردن فاصله مسئولين با مردم - و وام ازدواج- تامين اتيه نوزادان- توجه ويژه به مناطق محروم- وام کشاورزي -وام مشاغل خانگي - جواب نامه هاي رياست جمهوري و غيره خيلي کمتر شده- کاش اقايان مدعی که از قشر خاصي اند اين همه کارهاي خوب را در نظر بگيرند و به جاي درشت نمائي کمبودها که حاصل بي برنامگي و بي عرضگي وندانم کاري دولتهاي پيشين است وبه جاي سهم خواهي که چرا غلام حلقه به گوش ما نيستي و هر چه را ما مي گوئيم گوش نمي دهي ويا فرد مورد نظر ما را فلان جا به کار نمي گيري و يا فلان شخص را که باب ميل جناح ما نيست بر کنار نمي کني ويا چرا از بعضي از ما که نمي توانيم حتي خانواده خود را اداره کنيم وزير و يا معاون انتخاب نمي کني وغيره انصاف را رعايت مي کردند اخه ايران فقط جناح چپ ويا راست نيست نزديک به هشتاد ميليون جمعيت در ان زندگي مي کنند
اون زن به جای هزرگی( برای نون 100تومانی ) می تونست بره کلفتی کنه یا نه گدایی کنه پس بدون یا زن قصه شما مشکل داره یا ....
دلیل این رفتارها ی زشت زیاده خواهیست نه فقر. اونا محتاج نون شب نیستن بلکه بوقلمون میخوان
فقر فرهنگی و اعتقادی و اخلاقی ادم را به این روز میندازه نه فقر مالی
شما با این توجیهات به فقرا تو هین می کنید
Iran, Islamic Republic of
به نظر من ایشان مستند فقر و فحشا را که دوره اصلاح طلبان تهیه شده بود را تماشا کرده و اینگونه قضاوت کردند. ما در اغلب موارد تا تحقیق گسترده نکردیم نباید نظری بدهیم.
Iran, Islamic Republic of
آیا فقط مشکل مردم جامعه ما نان شب هست
بله این خندق بلا چه با یک تکه نان چه با پلوی مرصع پر خواهد شد اما آیا مردم ما حق ندارند از مسئولین بخواهند عدالت را درست اجرا کرده و ثروتهای جامعه را با مساوات تقسیم کنند؟!
چرا بیشتر امکانات برای اغنیا قرار داده شده؟
چرا بیشتر مسئولین بالای شهر تهران زندگی می کنن؟
چرا مسئولین عموما حقوق اژهای میلیونی می گیرن تازه زبونشونم درازه؟ (از مزایاشون بگذریم)
چرا موقع انتخابات و رای گیری مسئولان دست به دامن پایین شهر میشن و در مساجد اونا شرکت می کنن ولی موقع اجرای عدالت پایینی ها آدم حساب نمیشن؟
چرا چرا چرا چرا و ...
حرفهای امثال آقای نقویان از روی دلسوزیه مگر اینکه خلافش ثابت بشه
کاش شهاب مرادی جای ایشون بیاد تو برنامه سمت خدا
من همینجا از تهیه کننده برنامه خواهش میکنم شهاب مرادی را جای ایشون بیاره
در زمان خاتمی و هاشمی کسی ادعا نکرده بود که هیچ کس سر گرسنه بر زمین نمی گزارد.این ادعای جناب احمدی نژاد است و اگر کسی مثال نقضی بیاورد خود به خود این ادعا باطل می شود.من برنامه آقای نقویان را دیدم و بسیار لذت بردم از اینکه هنوز روحانیونی هستند که با استقلال کامل دولت را نقد می کنند و از چیزی نمی ترسند.
Iran, Islamic Republic of
ایشان بجای کار اصلی روحانیت اصیل که همون آموزش عقائد و احکام به جوانان و مردمه این کار رو هم از دولت میخواد. همه میدونن این دولت بالاترین کمک رو به موسسات دینی میکنه که درست هم همینه ولی کو انصافتون حاج آقا؟!
Iran, Islamic Republic of
رسالت روحانیون چیزی جز تبیین مسائل دینی و حق گوئی نیست و به انصاف ایشون درست گفتن، لااقل آنهائی که سابقه کاری در امور خیریه ای دارن می تونن شهادت بدن.
بد نیست عزیزان یک سری به حاشیه های تهران(کوره پس کوره بعد از پاسگاه نعمت آباد و ...) بزنید